کد خبر : 1854141 | 27 آبان 1401 ساعت 19:52 | 46.1K بازدید | 16 دیدگاه

واکنش منفی پدیده آرژانتینی یونایتد به تصمیم اسکالونی

الخاندرو گارناچو از اینکه لیونل اسکالونی او را به جای مهاجمان مصدوم آرژانتین دعوت نکرد، ناراحت است و این دلخوری را با لایک کردن یک توییت نشان داد.

واکنش منفی پدیده آرژانتینی یونایتد به تصمیم اسکالونی

به گزارش "ورزش سه"، دیروز و امروز دو خبر در رسانه‌ها منتشر شد که هواداران آرژانتین را شوکه کرد: دو مهاجم آلبی‌سلسته، نیکلاس گونزالس و خواکین کوریا، به دلیل مصدومیت قادر به بازی در جام جهانی نیستند.

1764898

گونزالس که در فیورنتینا بازی می‌کند دیروز پنج‌شنبه در جریان تمرین آرژانتین از ناحیه عضله پا دچار آسیب‌دیدگی شد و آنخل کوریا، مهاجم اتلتیکو مادرید، جایگزین او شد. اما این اولین خبر بد برای آرژانتینی‌ها بود و چند ساعت بعد فدراسیون فوتبال آرژانتین تایید کرد خواکین کوریا هم به دلیل مصدومیت از فهرست بیست و شش نفره آلبی‌سلسته خط خورده است و به جای او تیاگو آلمادا در تیم ملی آرژانتین حاضر خواهد بود.

1765096

 به این ترتیب لیونل اسکالونی(سرمربی) ترجیح داد روی جیووانی سیمئونه و الخاندرو گارناچو حساب نکند. سیمئونه هنوز واکنشی به این قضیه نشان نداده ولی گارناچو نارضایتی خود را با لایک کردن یک توییت نشان داد. توییتی که هزاران بار بازنشر شده است.

1765097

توییت به این موضوع اشاره داشت که گارناچو به تیم ملی آرژانتین دعوت نشد چون اسپانیایی است. گارناچو متولد مادرید است و می تواند برای اسپانیا هم بازی کند ولی او دوست دارد برای آرژانتین به میدان برود. گارناچو با 18 سال سن برای منچستریونایتد بازی می کند و برای او آینده ای درخشان متصورند. این احتمال بالاست که پس از جام جهانی اسپانیایی ها به شکل جدی برای متقاعد کردن او تلاش کنند و باید دید بالاخره گارناچو برای لاروخا بازی خواهد کرد یا آلبی سلسته.

دیدگاه‌ها