کد خبر : 1854164 | 27 آبان 1401 ساعت 22:15 | 96K بازدید | 19 دیدگاه

وینیسیوس:

عامدانه من را می‌زدند تا جام جهانی را از دست بدهم

وینیسیوس معتقد است در هفته های اخیر بازیکنان حریف عامدانه روی او خطا می کردند تا مصدوم شود و جام جهانی را از دست بدهد.

 عامدانه من را می‌زدند تا جام جهانی را از دست بدهم

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس و رودریگو، دو بازیکن برزیلی رئال، هر طور که بود بدون مصدومیت به جام جهانی رسیدند. حضور وینیسیوس در فهرست نهایی برزیل قطعی بود ولی رودریگو که در موردش تردیدهایی وجود داشت نیز بالاخره در فهرست نهایی سلسائو قرار گرفت.

1753854

وینیسیوس که در هفته های گذشته به دلیل خطاهای شدید بازیکنان حریف چیزی نمانده بود مصدوم شود، در مصاحبه جدید خود گفت که بسیاری از خطاها روی او عامدانه بود. وینی گفت:«در فوتبال هر چه در زمین رخ می دهد، همان جا می ماند ولی برخی بازیکنان از خط قرمزها عبور کردند. رفتارهایی ناجوانمردانه در زمین علیه من صورت گرفت و در بازی های اخیر به شدت ترس از مصدومیت داشتم و ممکن بود جام جهانی را از دست بدهم. هم من و هم رودریگو از این بابت بسیار زجر کشیدیم. وقتی بازیکن مهمی برای تیم هستید، بازیکنان رقیب با شدت بیشتری برابرتان کار می کنند و باید راه مقابله را یاد بگیرید.»

1765183

وینیسیوس ادامه داد:«هم نیمار در بارسا و هم رونالدو در رئال شرایطی مشابه من را تجربه کردند. بنزما همیشه به من در زمین آرامش می دهد و می گوید اگر به سراغت می آیند یعنی از تو می ترسند. به همین دلیل وقتی توپ را می گیرم، با خشم بسیاری جلو می روم. بله ممکن است صدمه ببینم اما برای چالش ها آماده ام.»

دیدگاه‌ها