کد خبر : 1854167 | 27 آبان 1401 ساعت 22:34 | 49.8K بازدید | 19 دیدگاه

طارمی منتظر شکستن یک طلسم در قطر(عکس)

ستاره خط حمله تیم ملی ایران امید زیادی برای ثبت نخستین گل خود در جام جهانی دارد.

طارمی منتظر شکستن یک طلسم در قطر(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی در هفت سال اخیر تجربه گلزنی در تمام مسابقات همراه تیم‌های باشگاهی و ملی را به دست آورده و حتی به آقای گلی هم در دو لیگ ایران و پرتغال رسیده، اما در این بین فقط جام جهانی بوده که این ستاره فوتبال ایران نتوانسته در آن گلزنی کند و سه بازی را بدون باز کردن دروازه حریفان به پایان رسانده است.

مهاجم تیم ایران با وجود گلزنی برای تیم ملی در مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی، جام ملت‌های آسیا، دیدارهای تدارکاتی و ... و همچنین باز کردن دروازه حریفان همراه پورتو، ریو آوه، الغرافه و پرسپولیس در تمام لیگ‌ها و جام‌های حذفی سه کشور مختلف و حتی انجام این کار در سوپرجام، هنوز زدن گل در جام جهانی را در کارنامه‌اش نمی‌بیند و حالا برای رسیدن به آن تلاش می‌کند.

طارمی که یکی از امیدهای کی‌روش برای درخشش در قطر است، در آخرین بازی باشگاهی خود که همراه پورتو مقابل بوآویشتا قرار گرفت، موفق به گلزنی نشد و پاس گل داد، اما حالا آماده نخستین بازی جام جهانی برابر انگلیس می‌شود تا دوباره دروازه حریف مقابل خود را باز کند و یک تجربه جدید به دست بیاورد.

1765185

این مهاجم که آخرین گل ملی خود را در دیدار تدارکاتی حساس مقابل اروگوئه به ثمر رساند، امیدوار است در سه دیدار پیش روی تیم ایران برابر انگلیس، ولز و آمریکا نیز حداقل یکبار این مهم را تجربه کند و در خط حمله موثر باشد.

طارمی در تمرینات روزهای اخیر تیم ملی در قطر با انگیزه ظاهر شده و در کنار دیگر ملی‌پوشان با روحیه بالایی کار می‌کند و امید زیادی به گلزنی در جام جهانی ۲۰۲۲ دارد.

دیدگاه‌ها