کد خبر : 1854182 | 28 آبان 1401 ساعت 08:24 | 38K بازدید | 6 دیدگاه

کنار رونالدینیو، بکهام و کلی اسطوره دیگر

مهدوی‌کیا در کافه نوستالژی جام‌جهانی (عکس)

فیفا تصویری کارتونی از مهدی مهدوی‌کیا با پیراهن خاطره‌انگیز ایران در جام جهانی 98 را کنار دیگر اسطوره‌های فوتبال منتشر کرد.

مهدوی‌کیا در کافه نوستالژی جام‌جهانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله 48 ساعت مانده به شروع جام جهانی 2022 هر صحبتی در محافل ورزشی سر از قطر در می آورد و همه نگاه‌ها به سمت کشوری است که برای اولین بار در تاریخ، جام جهانی را در زمستان میزبانی خواهد کرد. فدراسیون جهانی فوتبال هم این روزها با محتواهای متعدد در فضای مجازی و حقیقی، به استقبال جام جهانی رفته است.

در یکی از پوسترهای جالبی که در حساب رسمی فیفا منتشر شده، فضایی را مشاهده می کنیم که در جای جای آن چهره های خاطره‌انگیز اداور مختلف جام جهانی دیده می شوند. از رونالدو، رونالدینیو، کلوزه، ماتیوس، بکام و خیلی های دیگر از جمله مهدی مهدوی کیا.

او که زننده یکی از حساس‌ترین گل های تاریخ فوتبال ایران (گل دوم مقابل امریکا در جام جهانی 1998) است، به عنوان یکی از بیست سفیر جام جهانی انتخاب شده بود اما در آستانه شروع مسابقات از حضور در قطر امتناع کرد. با این وجود اما در پوستری که منتشر شده، جایی ویژه برای کیا در نظر گرفته شده تا به جایگاه مهم او در تیم ملی آن دوران تاکید شود.

روی دیوارهای این کافه که کافه اسطوره‌ها نامگذاری شده، عکس هایی از دیه‌گو آرماندو مارادونا، بکن باوئر، روسی، اوزه بیو، و یوهان کرایف که دیگر در قید حیات نیستند نیز به چشم می خورد.

1765259

دیدگاه‌ها