کد خبر : 1854190 | 28 آبان 1401 ساعت 08:27 | 11.4K بازدید | 2 دیدگاه

بازی کنار دی‌بروینه و بازبکنان بزرگ بلژیک آموزنده است

شارل دکتلار، هافبک بلژیکی، از انتخاب باشگاه میلان برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش راضی است و از رویای حضورش در جام جهانی صحبت کرد.

بازی کنار دی‌بروینه و بازبکنان بزرگ بلژیک آموزنده است

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 21 ساله بزرگترین سرمایه‌گذاری باشگاه میلان در تابستان بود که با 32 میلیون یورو از کلوب بروژ خریداری شد. دکتلار با وجود تجربه کمی که دارد، استعداد فوق‌‌العاده‌ای در فوتبال بازی کردن دارد و این مورد از چشمان پیولی پنهان نمانده است. او در این فصل 18 بازی برای روسونری انجام داده و به نظر می رسد به مرور اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کند.

هافبک میانی میلان به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:"میلان گام بزرگی برای من است. از تصمیمم برای آمدن به اینجا بسیار خوشحالم، اما عوامل زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. از نظر فوتبالی، من هنوز نیاز به پیشرفت در زمینه های مختلف دارم اما واقعا از این روند بسیار خوشحالم. میلان شهری دوست‌داشتنی است. متاسفانه من آن‌قدر که مایل بودم نتوانستم از شهر بازدید کنم، اما خب این را هم می دانم که در شهر میلان یک توریست نیستم. "

1765272

دکتلار 10 بازی ملی برای بلژیک انجام داده، یک گل ملی نیز در کارنامه اش دیده می شود و در جام جهانی قطر نیز بخشی از این تیم خواهد بود.

او در مورد دعوت شدن به تیم ملی کشورش گفت:" بازی برای بلژیک رویای بزرگ دوران کودکی من بود. خیلی خوب است که در سن پایین به این رویا رسیدم. ما بازیکنان با استعداد زیادی در تیم داریم، برخی از بهترین های جهان، بنابراین ما جوان‌ترها سعی می کنیم که از آنها یاد بگیریم.
من همیشه دی‌بروینه را تحسین می کردم. هم به خاطر نقش تاکتیکی و هم به خاطر نوع ظرافتی که در بازی کردنش وجود دارد. او کسی است که فوتبال  بازی کردن را بسیار آسان می کند. بازی در جام جهانی رویایی است که به حقیقت پیوسته است. می دانم که باید از طریق بازی های باشگاهی ام به آنجا برسم، اما سعی می کنم نقش خودم را در تیم به خوبی ایفا کنم."

1765273

دکتلار همانند نقش کوین دی بروینه در منچسترسیتی، در پست هافبک هجومی برای میلان به بازی گرفته می شود و در جام جهانی می تواند یک گزینه تعویضیِ ایده‌آل در جناح راست زمین یا در پست پشت مهاجم برای تیم روبرتو مارتینز باشد.

دیدگاه‌ها