کد خبر : 1854191 | 28 آبان 1401 ساعت 08:30 | 23.2K بازدید | 1 دیدگاه

کانر گالاگر:

از حضور در لیست انگلیس شگفت‌زده شدم

کانر گالاگر، هافبک ملی‌پوش باشگاه چلسی، اعتراف کرده که از دعوت گرت ساوتگیت برای حضور در جام جهانی متعجب شده است.

از حضور در لیست انگلیس شگفت‌زده شدم

به گزارش "ورزش سه"، هافبک میانی جوان آبی‌های لندن پس از نمایش‌های فوق‌العاده‌ای که از خودش ارائه داد به باشگاه چلسی بازگشت و موفق شد امسال به تیم اصلی نیز راه یابد. کانر گالاگر 22 ساله در این فصل از مصدومیت هافبک های چلسی نهایت استفاده را کرده و در 18 دیدار برای چلسی به میدان رفته است.

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، نام گالاگر را در لیست خود برای حضور در جام جهانی قطر گنجاند اما او با وجود عملکرد خوبی که در این فصل داشت، انتظار این دعوت از طرف او را نداشت.

1765276

او در این باره گفت: "راستش را بخواهید انتظار این دعوت را نداشتم. واضح است که امیدوار بودم فرصتی در اختیارم قرار بگیرد، اما به هر حال کمی شگفت‌زده شدم. در این فصل من فوتبال با ثباتی در چلسی بازی نکردم و ما در باشگاه به عنوان یک تیم، عملکردی عالی نداشته‌ایم، چیزهای زیادی برای بهبود در تیم وجود دارد و من اطمینان دارم که این کار را انجام خواهیم داد. "

1765277

گرت ساوتگیت به وضوح علاقه خاصی به این هافبک دارد و البته که از او توقع دارد تا درخششی را که در کریستال پالاس داشت، در این جام جهانی نیز تکرار کند. اگرچه ممکن است گالاگر بازی های انگلیس را از ابتدا شروع نکند اما گرت ساوتگیت نیاز دارد که از ترکیب خود به صورت کامل استفاده کند تا به هدف مدنظرشان که قهرمانی در جام جهانی است، دست یابند.

دیدگاه‌ها