کد خبر : 1854192 | 28 آبان 1401 ساعت 08:35 | 10.1K بازدید | 12 دیدگاه

آنچلوتی: قبل از بازی‌ها استرس می‌گیرم و عرق می‌کنم!

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، در مورد رابطه‌اش با پسرش که دستیار اوست، صحبت کرد و از احساساتش قبل از شروع بازی‌ها گفت.

آنچلوتی: قبل از بازی‌ها استرس می‌گیرم و عرق می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی مربی موفق و با تجربه رئال مادرید که در فصل گذشته موفق شد قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شود، در یک برنامه تلویزیونی در مقابل مجری مشهور ایتالیایی، فابیو فاتزیو قرار گرفت و از رابطه اش با پسرش داویده که دستیار اول او در رئال مادرید است، صحبت کرد.
کارلو آنچلوتی گفت: "رابطه ام با فرزندم داویده بسیار خوب پیش می رود. نسبت به دستیاران دیگرم یک مزیت دارد. چون پسرم است می تواند بدون ترس عقایدش را بگوید. بسیاری از مسائلی که سایر دستیارانم جسارت گفتنش را نداشتند از او شنیدم. این که در برخورد با من ترسی ندارد خوب است چون به عنوان یک مربی به شنیدن واقعیت ها نیاز دارم. همیشه اندیشه های دستیارانم در مورد تیم را می شنوم و همیشه شنیدن را به صحبت کردن ترجیح می دهم.

1765281

آنچلوتی ادامه داد:"در طول دوران کاری ام بازی های بسیاری را پشت سر گذاشته ام اما هنوز هم پیش از بازی ها دچار استرس می شوم. پیش از بازی ها ضربان قلبم تندتر میزند و کمی هم عرق می کنم سپس خودم را درگیر افکار مثبت می کنم. وقتی بازی شروع می شود استرس و اضطرابم کاملا از بین می رود."
در حال حاضر سرمربی ایتالیایی در وقفه تعطیلات بازی های ملی استراحت می‌کند.
این مربی 63 ساله اعلام کرده که قصد دارد به دوران پرافتخار مربیگری خود پس از ترک رئال مادرید پایان دهد و از این رو، پایتخت اسپانیا آخرین مقصد مربیگری آنچلوتی قبل از بازنشستگی خواهد بود.

1765282

دیدگاه‌ها