کد خبر : 1854198 | 28 آبان 1401 ساعت 09:08 | 20.3K بازدید | 6 دیدگاه

آمار عجیب شمس آذر و سعید دقیقی در لیگ یک

تیم شمس آذر دیروز در هفته چهاردهم رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور چوکای تالش را با نتیجه 4-1 شکست داد.

آمار عجیب شمس آذر و سعید دقیقی در لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، با ثبت این نتیجه شمار امتیازات تیم شمس آذر به عدد 30 رسید و اکنون این تیم با 7 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم که فجر سپاسی است، صدر جدول را در اختیار گرفته است. البته تیم فجر سپاسی یک بازی کمتر نسبت به تیم شمس آذر انجام داده و خیبر خرم آباد هم با 22 امتیاز و 12 بازی تیم سوم به حساب می‌آید.

نکته جالب در مورد تیم شمس آذر که توسط سعید دقیقی هدایت می شود، شمار گل های زده این تیم است. با 4 گلی که این تیم به تیم چوکای تالش زد، شمار گل های آن‌ها به 32 گل از 14 بازی رسیده و معدل گل 2.28 را برای این تیم در هر مسابقه ثبت کرده است. این یک رکورد عجیب و جالب توجه از سوی تیم شمس آذر و شاگردان سعید دقیقی است. جالب است بدانید در لیگ یک، میانگین گل زده هیچ تیمی به عدد 2 نرسیده و حتی در لیگ برتر هم چنین رکوردی ثبت نشده است. بهترین تیم در فاز تهاجمی با گذشت 11 هفته از مسابقات لیگ برتر تیم گل‌گهر است که توسط امیر قلعه‌نویی هدایت می شود. این تیم زننده 17 گل تا به این جای کار بوده و این یعنی اینکه میانگین گل زده آن‌ها در هر بازی 1.54 است.

این آمار که به نظر می رسد، با توجه به سبک بازی تهاجمی از سوی تیم شمس آذر ارتقا هم پیدا کند، نشان می‌دهد تیمی که سعید دقیقی ساخته برای حضور در صدر جدول رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور تیم شایسته‌ای است و در حال حاضر هم بهترین تیم برای قهرمانی در مسابقات و صعود مستقیم به لیگ برتر به حساب می‌آید. 

دیدگاه‌ها