کد خبر : 1854200 | 28 آبان 1401 ساعت 09:20 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

شکایت تیم هوتن از دو کشتی‌گیر به دلیل امتناع از مبارزه

تیم هوتن قائمشهر به دلیل امتناع دو کشتی‌گیر از همراهی این تیم در مبارزه‌های پایانی از آنها به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت خواهد کرد.

شکایت تیم هوتن از دو کشتی‌گیر به دلیل امتناع از مبارزه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم انبوه‌سازان هوتن قائمشهر روز گذشته (27 آبان) با غلبه بر تیم ستارگان ساری به عنوان سومی لیگ برتر آزاد رسید. این تیم در مسابقه نیمه‌نهایی مغلوب بانک شهر شد تا از رسیدن به فینال بازبماند.

هوتن که برای اولین بار در لیگ برتر آزاد شرکت داشت؛ با سرمربیگری ایمان محمدیان و مدیریت فنی کمیل قاسمی این مسابقات را پشت سر گذاشت.

محمدیان از شکایت باشگاه هوتن از دو کشتی‌گیر برای ممانعت از مبارزه در مرحله پایانی لیگ برتر به تسنیم خبر داد. به گفته سرمربی این تیم، رضا مومنی بعد از قبول شکست مقابل اوگویف در کشتی نیمه‌نهایی، حاضر به همراهی این تیم در مسابقه رده‌بندی نشد تا آنها از علیجان‌زاده در کشتی بعدی استفاده کنند. همچنین علی شعبانی که همراه با مجتبی گلیج در وزن 97 کیلوگرم به عضویت تیم هوتن درآمده بود، بعد از آنکه در مسابقه نیمه‌نهایی در ترکیب تیم قرار نگرفت، در مسابقه رده‌بندی حاضر به کشتی گرفتن نشد تا این تیم که در مصاف با ستارگان قصد استفاده از گلیج در سنگین وزن را داشت، در 97 کیلوگرم از محمدمبین عظیمی استفاده کند.

دیدگاه‌ها