کد خبر : 1854201 | 28 آبان 1401 ساعت 09:21 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی را از تیم ما گرفتند

بازهم یک ملی‌پوش وزن‌کشی نکرد

مربی تیم بانک شهر پس از نایب قهرمان تیمش در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد به برخی اتفاقات که باعث ناکامی آنها در فینال شد، انتقاد کرد.

بازهم یک ملی‌پوش وزن‌کشی نکرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد شب گذشته با قهرمانی تیم پتروپالایش بلیش تاکستان به پایان رسید، اما اتفاقاتی که در مرحله نهایی این دوره از مسابقات رخ داد با اعتراض و انتقاد شدید مسئولان تیم بانک شهر به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر همراه بود.

فینال بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور شب گذشته در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد که طی آن تیم بانک شهر به مصاف تیم پتروپالایش بلیش تاکستان رفت. این دیدار حساس و دیدنی در نهایت با نتیجه ۵ بر ۵ به پایان رسید که با توجه به امتیاز فنی تیم پتروپالایش، عنوان قهرمانی به این تیم رسید.

این در حالی است که کادر فنی تیم بانک شهر به شدت به اتفاقاتی که قبل از مرحله نهایی لیگ برتر رخ داد و جام قهرمانی را از چنگ آنها در آورد اعتراض دارند و معتقدند برخی افراد و عوامل از خارج میدان کشتی باعث شدند تا بانک شهر قهرمان نشوند.

در همین راستا مسعود نصیری مربی تیم کشتی آزاد بانک شهر صراحتاً از نقش افرادی وابسته به فدراسیون خبر داد که نگذاشتند تیمش قهرمان شود و به گفت: متأسفانه آن چیزی که نگرانش بودیم اتفاق افتاد و سرانجام برخی از افراد وابسته به فدراسیون کشتی به خوبی توانستند قهرمانی را از تیم ما بگیرند. این اتفاقات سال گذشته هم گریبانگیر تیم رضا یزدانی شد و برخی از ملی‌پوشان درست در حساس‌ترین لحظات و قبل از نیمه‌نهایی، اردوی تیم ما را ترک کردند. امسال هم نوبت به رحمان عموزاد رسید که با وجود داشتن قرارداد با تیم بانک شهر در مراسم وزن کشی غیبت کرد و امتیازی که پیش بینی می‌کردیم از ما گرفت.

نصیری اظهار داشت: غیبت عموزاد به عنوان قهرمان جهان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر، باعث شد تا یک پیروزی قطعی از دست برود که اگر اینگونه نشده بود ما می‌توانستیم در دیدار فینال با نتیجه ۶ بر ۴ پیروز شویم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

مربی تیم بانک شهر در پاسخ به این سوال که چقدر به ادعایی که مطرح شده، اطمینان دارد گفت: ما بدون هیچ سند و مدرکی اظهار نکرده و نمی‌کنیم و مستنداتی موجود است که ثابت می‌کند برخی افراد وابسته به فدراسیون کشتی، تأثیر فراوانی در نتایج مرحله نهایی لیگ برتر داشتند. مدارکی که نشان می‌دهد این افراد نزدیک به فدراسیون دوست نداشتند تیم ما قهرمان شود. متأسفانه این اتفاقات علاوه بر ضربه زدن به مربیان و کشتی گیران که لیاقت قهرمانی را دارند، لطمه زیادی هم به بحث حضور اسپانسرهای مالی در کشتی می‌زند و مطمئناً آنها را از این رشته فراری خواهد داد.

دیدگاه‌ها