کد خبر : 1854237 | 28 آبان 1401 ساعت 12:42 | 5.5K بازدید | 1 دیدگاه

راهکاری برای مصالحه پیدا می‌شود؟

کشمکشِ قدرت در چوکا و باخت‌های متوالی

در کشاکش درگیری‌های مالکیتی تیم فوتبال چوکای تالش بار دیگر شکست تلخی را تجربه کرد که هواداران این تیم را بیشتر از همیشه کلافه کرده است.

کشمکشِ قدرت در چوکا و باخت‌های متوالی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ دسته اول در حالی شب گذشته برگزار شد که تیم فوتبال چوکای تالش در قزوین میهمان شاگردان سعید دقیقی صدرنشین مسابقات و تیم مدعی این فصل جدول رده‌بندی بودند و در پایان نیز شاهد نتیجه‌ای قابل انتظار بودیم و شاگردان حسن اشجاری با نتیجه 4 بر 1 مغلوب نماینده قزوین شدند.
این شکست در حالی رقم خورد که تیم فوتبال چوکا در فصل جدید و علی‌رغم موفقیتی که فصل گذشته به دست آورد و توانست بار دیگر به دسته اول صعود کند، درگیر مشکلات مالکیتی شده و کشمکش‌های علی نامداری مالک سه سال اخیر باشگاه با مسئولان شهر تالش و استان گیلان سبب شده تا تزریق منابع مالی به تیم متوقف شود و در هفته‌های اخیر این تیم به دشواری منابع مالی لازم برای سفرهای خود را مهیا کرده است.
در این بین اشجاری هم نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و پس از کنار رفتن امید وحدت خراسان از جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته اول اکنون چوکای تالش با کسب 4 تساوی از 13 مسابقه‌ای که انجام داده قعرنشین مسابقات به شمار می‌رود.
سه سال پیش بود که تیم چوکای تالش توانست پس از نزدیک به دو دهه بار دیگر به لیگ دسته اول بازگردد ولی در آن مقطع آنها در هفته ماقبل پایانی با وجود رقابت فشرده‌ای که برای ماندن داشتند درنهایت به دسته دوم سقوط کردند. با این حال در بازگشت دوباره شاهد روزهای بسیار تلخی در اردوی سبزپوشان تالشی هستیم و رقم خوردن تفاضل گل منفی 18 در کنار درگیری‌های مالکیتی که به نظر می‌رسد تمامی ندارد حال و روز این تیم را سیاه سیاه کرده است.
البته تعطیلات پیش روی لیگ برتر می‌تواند فرصت خوبی برای نامداری و مسئولان فوتبال استان گیلان و شهر تالش باشد و باید دید آنها برای نجات چوکا در این مدت به راهکاری دست پیدا می کنند یا خیر.

1765387

دیدگاه‌ها