کد خبر : 1854239 | 28 آبان 1401 ساعت 12:57 | 15.5K بازدید | 1 دیدگاه

حبیبی: تبریک به فدراسیون که تیمش قهرمان شد!

غیبت جنجالی رحمان در فینال لیگ کشتی

رحمان عموزاد با وجود بستن قرارداد با تیم بانک شهر در فینال برای تیمش کشتی نگرفت.

غیبت جنجالی رحمان در فینال لیگ کشتی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از ستاره های کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی 2022 صربستان، رحمان عموزاد بود که برای لیگ برتر کشتی آزاد با تیم بانک شهر به سرمربیگری رضا یزدانی قرارداد امضا کرد.
با اینکه رحمان در دور مقدماتی در کنار تیم بانک شهر بود و در تمرینات این تیم هم حاضر می شد، برای مرحله نهایی ناگهان در وزن کشی غیبت کرد!
غیبت رحمان عموزاد برای تیم رضا یزدانی گران تمام شد و این تیم در وزن 65 کیلوگرم رمضان پور را مقابل مرتضی قیاسی روی تشک فرستاد که شکست را پذیرا شد. این در حالی است که مبارزه دو تیم با نتیجه 5 بر 5 تمام شد و تاکستان با امتیازات فنی بیشتر به قهرمانی رسید. در واقع اگر رحمان عموزاد در ترکیب تیم بانک شهر حاضر بود و در 65 کیلوگرم به پیروزی می رسید، سرنوشت قهرمان لیگ عوض می شد.
حالا کادرفنی و مسئولان تیم بانک شهر حسابی از این اتفاق عصبانی هستند و معتقدند ماجرایی پشت این غیبت بوده است. هادی حبیبی مربی تیم بانک شهر در این باره به تسنیم می گوید: « تبریک به فدراسیون کشتی که تیمش قهرمان شد! این اتفاقی است که در این چند سال در یک هفته مانده به فینال برای ما رخ می‌دهد و یک ملی‌پوش‌مان نمی‌آید. اینها از یک جایی آب می‌خورد. رد پای یک نفر پشت این قضایاست و خوب است فدراسیون کشتی بررسی کند که این چه اتفاقی است که رخ می‌دهد.»

دیدگاه‌ها