کد خبر : 1854253 | 28 آبان 1401 ساعت 14:30 | 22.9K بازدید | 4 دیدگاه

دلخوری در کاستاریکا از اشتباه عجیب لوئیس انریکه

لوئیس انریکه، مربی تیم ملی اسپانیا، در نشست خبری اخیر خود کاستاریکا را کشوری در آمریکای جنوبی عنوان کرد و این قضیه باعث دلخوری کاستاریکایی‌ها شده است.

دلخوری در کاستاریکا از اشتباه عجیب لوئیس انریکه

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا در جام جهانی با تیم های آلمان، ژاپن و کاستاریکا هم گروه است و دوم آذر در اولین بازی خود باید به مصاف کاستاریکا برود. اسپانیا از مدعیان قهرمانی محسوب می شود ولی اولین بازی همیشه سخت است.

1765415

لوئیس انریکه در نشست خبری روز گذشته خود و در پاسخ به سوالی در مورد کاستاریکا مرتکب اشتباهی عجیب شد. او گفت:«کاستاریکا در پلی‌آف و با پیروزی 1-0 بر نیوزلند بود که توانست به جام جهانی صعود کند. در آن بازی با دفاع چهار نفره شروع کردند و در دقایق پایانی دفاع‌شان پنج نفره شد. در این تیم همه کیلور ناواس و کمپبل را می شناسیم. هر دو بازیکنان باتجربه کاستاریکا هستند. آنها کشوری در آمریکای جنوبی هستند و همه می دانیم که کشورهای این قاره چه کیفیت بالایی دارند و می دانند برای رسیدن به هدف‌شان، چطور بازی کنند. مربی باتجربه و خوبی هم دارند و قطعا روز سختی برابرشان خواهیم داشت.»

1721408

اشتباه انریکه این بود که کاستاریکا در آمریکای مرکزی قرار دارد و نه آمریکای جنوبی و این باعث واکنش منفی رسانه های کاستاریکا شده است. 

یک خبرنگار کاستاریکایی به مارکا گفت:«بهتر است امیدوار باشید این تنها اشتباه استراتژیک انریکه باشد و نمی دانم اشتباهش عامدانه بود یا سهوی. این قضیه بازخورد خوبی در کاستاریکا نداشته و مردم با خودشان می گویند چطور مربی اسپانیا نمی داند کاستاریکا در کدام قاره قرار دارد؟»

دیدگاه‌ها