کد خبر : 1854285 | 28 آبان 1401 ساعت 16:10 | 44.9K بازدید | 34 دیدگاه

گزارش؛

مسی در فرم ترسناک: خوشبینی آرژانتین بی‌دلیل نیست

لیونل مسی در 23 بازی خود از ماه ژوئن توانسته 21 گل به ثمر برساند و در بهترین فرم به جام جهانی برسد.

مسی در فرم ترسناک: خوشبینی آرژانتین بی‌دلیل نیست

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، آرژانتین در جام جهانی با لهستان، مکزیک و عربستان هم گروه است و شاید کمترین دغدغه هواداران آرژانتینی صعود از این گروه باشد. آنها از حالا به فینال جام جهانی فکر می کنند و البته خوشبینی‌شان بی دلیل هم نیست.

1764709

آلبی سلسته در دوره های اخیر جام جهانی هرگز تیمی به یکدستی حالا نداشته و لیونل اسکالونی توانسته توازن خوبی بین همه خطوط ایجاد کند. با یک لیونل مسی آماده، آرژانتین فتح جام جهانی را هدف قرار داده است. کافی است به آمار مسی نگاه کنید. او از ماه ژوئن تاکنون در همه رقابت های باشگاهی و ملی توانسته 21 گل بزند.

1761821

 پنج گل برابر استونی، دو گل برابر هندوراس و جامائیکا و یک گل برابر امارات در بازی های دوستانه ملی، هفت گل برای پی اس جی در لیگ یک فرانسه و چهار گل نیز در لیگ قهرمانان نشان می دهند که مسی در فرم ترسناک خود قرار دارد. 21 گل در 23 بازی از سوی مسی بهترین اتفاق ممکن برای آرژانتینی ها بود. قهرمانی سال گذشته در کوپا آمریکا با شکست برزیل هم بار بزرگی را از روی دوش مسی برداشت و او بالاخره به یک افتخار ملی دست یافت. بسیاری معتقدند فوتبال یک جام جهانی به مسی بدهکار است و باید دید که آیا دومین افتخار ملی مسی، فتح جام جهانی 2022 خواهد بود؟ باید به انتظار نشست.

دیدگاه‌ها