کد خبر : 1854291 | 28 آبان 1401 ساعت 16:15 | 13.2K بازدید | 6 دیدگاه

انگلیس یکی از بهترین‌ تیم‌های دنیاست

حسینی: امیدوارم اولین حضورم منجر به صعود شود

سنگربان تیم ملی ابراز امیدواری کرد که اولین حضورش در جام جهانی منجر به اولین صعود تیم ملی به دور گروهی مسابقات شود.

حسینی: امیدوارم اولین حضورم منجر به صعود شود

به گزارش "ورزش سه"، حسین حسینی و وحید امیری دو بازیکن تیم ملی بودند که در آخرین کنفرانس خبری تیم ملی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شدند. 

حسین حسین در این کنفرانس حرف‌هایش را با تسلیت به خانواده‌های داغدار در ایران اینطور آغاز کرد: قبل از هر چیزی جا دارد تسلیت بگویم به همه خانواده‌هایی که عزیزانشان را در اتفاقات اخیر از دست داده‌اند. این را بدانند که ما در کنار آنها هستیم.

او سپس درباره حضور در جام جهانی ادامه داد: من اولین جام جهانی ام را تجربه می کنم. امیدوارم این جام جهانی مصادف باشد به صعود تیم‌مان به مرحله بعدی.

سنگربان تیم فوتبال استقلال در ادامه رمز موفقیت تیم ملی را یکدلی دانست و اضافه کرد: همه ما می‌دانیم که گروه سختی داریم و مهم‌ترین بازی ما مقابل انگلیس است. واقعا باید با نهایت قدرت کار کنیم تا بتوانیم از گروه صعود کنیم. به نظرم یکدلی و همدلی برگ برنده ما در مسابقات خواهد بود و امیدوارم به موفقیت برسیم.

1765527

حسینی در پاسخ به سوالی که آیا امیدوار است در دیدارهای تیم ملی از ابتدا وارد زمین شود که او در پاسخ به این سوال گفت: من در جام جهانی قبلی تا آخرین اردو در لیست بودم ولی نتوانستم به جام جهانی برسم. خیلی خوشحالم که توانستم با تلاش در این جام جهانی باشم. کار من فقط تمرین کردن است و این به نظر کادر فنی و مربی بر می‌گردد که چه کسی بازی کند. امیدوارم هر کسی بازی می کند بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

سوال بعدی از حسینی و امیری درباره نظرشان درباره تیم ملی انگلیس بود که سنگربان تیم ملی اینطور به این سوال پاسخ داد: انگلیس یکی از تیم‌های فوتبال بلد و یکی از بهترین تیم‌های فوتبال دنیا است. می دانیم بازی خیلی سختی در پیش است و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در این مسابقه موفق باشیم.

دیدگاه‌ها