کد خبر : 1854294 | 28 آبان 1401 ساعت 16:34 | 18.2K بازدید | 8 دیدگاه

بازیکنان فداکاری زیادی کردند تا پرافتخار باشند

سانچز: چهره آبرومندانه قطر را در جام جهانی می‌بینید!

سرمربی تیم ملی قطر می‌گوید این تیم در دیدار با اکوادور یک روز تاریخی و بزرگ را رقم خواهد زد.

سانچز: چهره آبرومندانه قطر را در جام جهانی می‌بینید!

به گزارش ورزش سه، قطر به عنوان میزبان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ فردا در دیدار افتتاحیه این رقابت‌ها با هدایت فلیکس سانچز به مصاف اکوادور خواهد رفت تا اولین دیدار خود در این مسابقات را تجربه کند.

فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر امروز در نشست خبری پیش از دیدار با اکوادور حاضر شد و گفت: جام جهانی قطر شگفت انگیز است و امیدوارم هواداران از این جشن فوتبال جهان لذت ببرند. ما به همراه همه بازیکنان کار بزرگی انجام دادیم؛ ملی‌پوشان قطری فداکاری‌های زیادی کرده‌اند تا چهره‌ای پرافتخار در جام جهانی ارائه کنند. فردا ثمره خستگی و تلاش و کار خود را خواهیم دید.

او در ادامه عنوان کرد: تیم ملی اکوادور در مسابقات مقدماتی سطح فوق‌العاده‌ای ارائه کرد و حریف بزرگ و رقیب سرسختی است اما ما آماده‌ایم و هیچکس نمی‌تواند نظم تاکتیکی تیم ملی قطر را به هم بریزد.

سرمربی تیم ملی قطر با اشاره به روحیه بالای اعضای این تیم گفت: آماده ارائه یک نمایش بزرگ و چهره‌ای آبرومندانه هستیم تا باعث خوشحالی هواداران قطری شود. فردا روز بزرگی خواهد بود و برای همیشه در یادها خواهد ماند. ما محکم در زمین حاضر می‌شویم و هر کاری از دست‌مان برمی‌آید انجام می‌دهیم.

وی در پایان گفت: ما دوره آماده سازی کاملی داشتیم و به تیم خود اعتماد زیادی داریم؛ آرامش و تمرکز روی جنبه‌های ورزشی برای فوتبالیست‌ها اهمیت زیادی دارد.

1765511

دیدگاه‌ها