کد خبر : 1854304 | 28 آبان 1401 ساعت 17:34 | 41.8K بازدید | 1 دیدگاه

امیری و سید حسین به دردسر نیفتادند!(عکس)

دو ملی‌پوش فوتبال ایران بدون سوال چالشی نشست خبری را به پایان رساندند.

امیری و سید حسین به دردسر نیفتادند!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کنفرانس مطبوعاتی ملی‌پوشان فوتبال ایران قبل از شروع بازی‌های جام جهانی امروز با حضور سید حسین حسینی و وحید امیری برگزار شد که البته این دو بازیکن بدون سوال‌های حاشیه‌ای توسط خبرنگاران خارجی پاسخگوی آنها بودند.

طی دو روز اخیر علیرضا جهانبخش، علیرضا بیرانوند، کریم انصاری‌فرد و مرتضی پورعلی‌گنجی به‌صورت دو به دو در نشست‌های خبری ویژه جام جهانی شرکت کردند و یک سوال مشخص از هر چهار بازیکن پرسیده شده بود که آنها نیز واکنش مشابهی داشتند و پرسش‌های انجام شده توسط یک خبرنگار خارجی را حاشیه‌سازی به سود تیم ملی انگلیس عنوان کردند.

البته امروز در جریان نشست خبری وحید امیری و حسین حسینی خبری از سوال حاشیه‌ای نبود و آنها صرفا درباره شرایط خود، تیم ملی و رقابت حساس مقابل تیم ملی انگلیس به صحبت پرداختند و جوابگوی سوال خبرنگاران داخلی و خارجی بودند.

سالن کنفرانس در کمپ اختصاصی باشگاه الریان که برای مربیان و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران ایجاد شده، فردا احتمالا مهمان این نشست‌های ویژه نخواهد بود و کارلوس کی‌روش به همراه یکی از بازیکنان(احتمالا احسان حاج‌صفی) در کنفرانس خبری پیش از دیدار ایران و انگلیس، در یک محل دیگر حضور پیدا می‌کنند.

1765548
1765547

 

1765549
1765552

دیدگاه‌ها