کد خبر : 1854323 | 28 آبان 1401 ساعت 19:34 | 8K بازدید | 1 دیدگاه

جایگزین از آلمان، فرانسه و شاید دانمارک؛

تونس گلر چهارم را از لیست نهایی خط می‌زند؟

این احتمال وجود دارد که بشیر بن سعید، دروازه‌بان ذخیره تونس به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه ران، اردوی تیم ملی این کشور را ترک کند.

تونس گلر چهارم را از لیست نهایی خط می‌زند؟

به گزارش ورزش سه، فدراسیون فوتبال تونس پیش از این اعلام کرده بود که بشیر بن سعید روز یکشنبه تحت معاینات پزشکی جدید قرار خواهد گرفت تا در مورد سرنوشت او تصمیم‌گیری شود و همین مسئله نشان می‌دهد که احتمال جایگزینی این دروازه‌بان با یک بازیکن دیگر، آن هم تنها یک روز قبل از بازی مقابل دانمارک وجود دارد.

یک منبع نزدیک به فدراسیون فوتبال تونس روز جمعه در مصاحبه با "العربی الجدید" اعلام کرد: بن سعید به شدت از مصدومیت خود ناراحت است و تلاش می‌کند که با این آسیب‌دیدگی کنار بیاید و هر چه سریع‌تر خودش را به تمرینات برساند. این بازیکن در حال حاضر یک درد جزئی احساس می‌کند و منتظر مشخص شدن سرنوشتش است.

بن سعید با توجه به تلاش زیادی که برای بازگشت به شرایط ایده‌آل می‌کند، این شانس را دارد که در میان نفرات نهایی تیم ملی تونس حضور داشته باشد اما اگر تست‌های پزشکی موفقیت آمیز نباشند، یک گلر دیگر جایگزین او خواهد شد.

اسام الحدادی بازیکن گروتر فورث آلمان، سیف‌الدین خاوی بازیکن کلرمون فوت فرانسه و الیاس العاشوری که در تیم ویبورگ دانمارک توپ می‌زنند، سه بازیکنی هستند که نام آنها برای جانشینی بن سعید مطرح شده است.

دیدگاه‌ها