کد خبر : 1854325 | 28 آبان 1401 ساعت 19:46 | 18.3K بازدید | 2 دیدگاه

هری کین: آرسنال حاضر نشد با من قرارداد ببندد!

هری کین، ستاره انگلیسی، مدعی شده که آکادمی باشگاه آرسنال پس از دو سال حضور او حاضر به امضای قرارداد جدید نشده است.

هری کین: آرسنال حاضر نشد با من قرارداد ببندد!

به گزارش "ورزش سه"، کین در چند سال اخیر به مهره‌ای درخشان در تاتنهام تبدیل شده که مدیران این باشگاه حتی حاضر به فروش او با مبالغ قابل توجه نیستند. 
این بازیکن در تیم ملی انگلیس نیز نقشی کلیدی را ایفا می‌کند و بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو دارد. او یکی از ارکان اصلی صعود این تیم به نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه و یورو 2020 نیز بود.
این مهاجم انگلیسی پیش از درخشش در تاتنهام سعی کرده بود که شانسش را در آرسنال امتحان کند اما در این کار موفق نبود، هرچند به نظر نمی‌رسد که این موضوع اهمیت خاصی برایش داشته باشد. 
کین در این باره به انگلند فوتبال گفت:« پس از بازی در ریجوی از پنج تا شش سالگی، برای چند سال و از سن هفت تا 9 سالگی به آرسنال رفتم اما این باشگاه قراردادم را پس از آن تمدید نکرد و من از آنجا جدا شدم.»

1747247


او درباره این که چطور از این موضوع باخبر شد اظهار داشت:« وقتی به آن روزها فکر می‌کنم، متوجه می‌شوم که زیاد درگیر این موضوع نشدم. آنها به والدینم خبر دادند و من آن روز را کامل به خاطر دارم که ما برای قدم زدن به پارم محله رفتیم و پدرم گفت: آرسنال قراردادش را با تو تمدید نکرد اما ما به ریجوی برمی‌گردیم و به کارمان ادامه می‌دهیم و سخت تلاش خواهیم کرد.»
این مهاجم تیم ملی انگلیس با اشاره به واکنشش به این اتفاق اضافه کرد:« مشخصا دوستانی در آرسنال داشتم و از این که دیگر با آنها نبودم کمی ناراحت شدم اما  برایم مهم نبود که برای چه باشگاهی بازی کنم، فقط می‌خواستم فوتبال بازی کنم. بنابراین این پاسخ منفی اهمیتی نداشت و من فقط به تلاشم ادامه دادم.»
 

دیدگاه‌ها