کد خبر : 1854336 | 28 آبان 1401 ساعت 20:46 | 7K بازدید | 6 دیدگاه

خط و نشان ستاره ولز: آمدیم تا کاری خاص انجام دهیم

بن دیویس، مدافع تیم ملی ولز، امیدوار است که این تیم در جام جهانی 2022 نمایشی متفاوت داشته باشد.

خط و نشان ستاره ولز: آمدیم تا کاری خاص انجام دهیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ولز آماده است تا اولین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر را برابر آمریکا برگزار کند. 
دیویس حالا قرار است در سومین تورنمنت بین المللی برای این تیم به میدان برود و این اولین تجربه حضور او در مسابقات جام جهانی است. 
این بازیکن تاتنهام امیدوار است که تیمش بتواند نمایشی درخشان پس از غیبت 64 ساله در جام جهانی ارائه کند و نشان دهد که آماده رقابت با کشورهای بزرگ است. 
دیویس در این باره به خبرنگاران گفت:« ما عملکرد خوبی در یوروها در چند  سال اخیر داشتیم و حالا نوبت جام جهانی است. ما توانستیم به دوری از این مسابقات پایان دهیم و حالا این شانس را داریم تا کاری خاص در قطر انجام دهیم.»

1765662


این بازیکن ولزی درباره موفقیت این تیم در یورو 2016 اظهار داشت:« این مسابقات برای همه ما از جذابیت خاصی برخوردار بود. ما توانستیم در سراسر اروپا سفر کنیم و در رقابتی سطح اول به میدان برویم که تجربه متفاوتی برای ما بود.»
او با مقایسه این دیدارها با جام جهانی اضافه کرد:« حالا احساسی مشابه داریم که پیش از این تجربه نکرده بودیم. قرار است با تیم‌هایی روبرو شویم که پیش از این برابر آنها بازی نکرده‌ایم. صعود به جام جهانی دستاورد مهمی برای کشور ما است. اما به این معنا نیست که به اندازه کافی بلندپرواز نیستیم که کاری خاص را در این رقابت انجام دهیم.»
 

دیدگاه‌ها