کد خبر : 1854337 | 28 آبان 1401 ساعت 20:50 | 14.3K بازدید | 6 دیدگاه

نیمار و سوارز در تلاش برای رسیدن به توماس مولر

توماس مولر در بین بازیکنان تیم ملی آلمان آمار گلزنی درخشانی در جام‌های جهانی دارد و امیدوار است در قطر آمار گلزنی خود در این تورنمنت را بهبود بخشد.

نیمار و سوارز در تلاش برای رسیدن به توماس مولر

به گزارش "ورزش سه"، تاریخ جام‌های جهانی نشان می‌دهد که همیشه می‌توان در این تورنمنت از آلمانی‌ها انتظار گلزنی به تعداد قابل توجه داشت. آلمان در تاریخ جام جهانی تا این لحظه 226 گل به ثمر رسانده تا پشت سر برزیل در رتبه دوم بهترین گلزنان تاریخ این رقابتها بایستد. آلمان با برزیل تنها سه گل فاصله دارد.

میروسلاو کلوزه آلمانی با به ثمر رساندن 16 گل در جامهای جهانی بهترین گلزن این تورنمنت است. اما تنها گلزن استثنایی آلمان در جام جهانی کلوزه نیست و مانشافت در جام جهانی قطر هم ستاره‌ای را در ترکیب دارد که یکی از گلزنان برتر تاریخ رقابتها است.

1748269

توماس مولر تا پیش از شروع تورنمنت قطر در 16 بازی جام جهانی به میدان رفته و 10 گل به ثمر رسانده است. در نتیجه نرخ گلزنی او در حال حاضر یک گل در هر 1.6 مسابقه است.

در بین تمام بازیکنان حاضر در قطر اگر فقط کسانی را انتخاب کنیم که دست‌کم سابقه بازی در 10 بازی جام جهانی را دارند نرخ گلزنی مولر از همه بهتر است. از این گذشته مولر هشتمین گلزن برتر جام جهانی است و در بین هموطنانش هم بعد از میروسلاو کلوزه، گرد مولر و یورگن کلینزمن در رتبه چهارم قرار دارد.

با اینکه درخشش استثنایی این روزهای جمال موسیالا ممکن است فیکس شدن مولر را دشوار کند اما شکی نیست که هانسی فلیک به اندازه کافی به او فرصت خواهد داد تا مولر آمار گلزنی خود را افزایش دهد.

1761361

نزدیک‌ترین ستاره‌هایی که نرخ گلزنی‌شان در جام جهانی نزدیک به مولر است و در قطر حضور دارند نیمار و لوئیس سوارز هستند. نرخ گلزنی نیمار یک گل به ازای هر 1.67 مسابقه است. او تا کنون 10 بازی در جام جهانی انجام داده و 6 گل به ثمر رسانده است. لوئیس سوارز هم تا کنون در جام جهانی 13 بازی انجام داده و 7 گل به ثمر رسانده تا نرخ گلزنی‌اش یک گل به ازای هر 1.86 مسابقه باشد.

1747606

دیدگاه‌ها