کد خبر : 1854347 | 28 آبان 1401 ساعت 21:38 | 14K بازدید | 4 دیدگاه

پوچتینو: امباپه باید از پاریس برود تا توپ طلا ببرد

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق پاری سن ژرمن، معتقد است که تنها راه بهبود بازی کیلیان امباپه جدایی از این باشگاه است.

پوچتینو: امباپه باید از پاریس برود تا توپ طلا ببرد

به گزارش "ورزش سه"، امباپه تابستان امسال در آستانه ترک پاری سن ژرمن و پیوستن به رئال مادرید بود اما در نهایت تصمیم گرفت به حضورش در پی اس جی ادامه دهد. 
پوچتینو فصل گذشته با این بازیکن کار کرد و به خوبی با ویژگی و شرایط او آشنایی دارد و به همین دلیل معتقد است که تنها راه پیشرفت او این است که از پی اس جی جدا شود و بازی در باشگاه دیگری را نیز تجربه کند. 
این مربی آرژانتینی در گفتگو با ال پایس در این باره اظهار داشت:« او در مسیر رو به رشد است و از حالا به بعد باید بهترین امباپه با رکوردهای بهتری را ببینیم. تکامل گاهی با خروج از منطقه امن انجام می‌شود. تمدید قرارداد با پی اس جی برای این باشگاه و هوادارانش خوب بود اما امباپه در آینده باید از منطقه امنش خارج شود و این باعث می‌شود به رقابت برای کسب توپ طلا نزدیک شود.»

1716061


او با مقایسه این ستاره فرانسوی با بازیکنانی مانند لیونل مسی و نیمار اضافه کرد:« او جوان‌تر از نیمار و مسی است و هنوز به صورت کامل پخته نشده است. او واقعا قدرت بالایی دارد، از کاریزمای خوبی برخوردار است اما هنوز جا دارد تا خودش را پیدا کند. لئو و نیمار بازیکنان کاملی هستند و در بسیاری جهات مسئولیت پذیری بیشتری دارند. این در حالی است که امباپه همچنان بیشتر به خودش فکر می‌کند.»
 

دیدگاه‌ها