کد خبر : 1854349 | 28 آبان 1401 ساعت 22:14 | 30.8K بازدید | 5 دیدگاه

آسیب‌دیدگی بنزما: نفس فرانسه در سینه حبس شد

یک رسانه فرانسوی گزارش داد کریم بنزما در تمرین امروز تیم ملی فرانسه در دوحه دچار آسیب‌دیدگی شده است.

آسیب‌دیدگی بنزما: نفس فرانسه در سینه حبس شد

به گزارش "ورزش سه"، رادیو مونت کارلو دقایقی پیش خبری منتشر کرد که باعث شده در فرانسه نفس‌ها در سینه حبس شود. مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی نگران است که یکی از امیدهای اصلی‌اش در تورنمنت قطر که چند روز پیش توپ طلا را به دست گرفته بود از دست داده باشد.

این گزارش می‌گوید بنزما امروز بعد از ظهر در تمرین تیم ملی فرانسه مصدوم شده و ممکن است حضور او در جام جهانی قطر با پیراهن خروس‌ها غیرممکن شده باشد. کریم امروز عصر به همراه سایر هم‌تیمی‌هایش در دوحه وارد زمین تمرینی شد تا در سومین تمرین شاگردان دشان حضور داشته باشد.

1765695

با اینکه انتظار می‌رفت بنزما امروز برای اولین بار به شکل عادی با دیگر بازیکنان فرانسه تمرین کند اما بعد از مدتی راه رفتن لنگ لنگان او در زمین مورد توجه کسانی قرار گرفت که در زمین تمرین حضور داشتند.

1765696
1765697

رادیو مونت‌کارلو می‌گوید در این جلسه تمرینی که پشت درهای بسته انجام شد بعد از گذشت حدود پانزده دقیقه کریم دچار آسیب‌دیدگی می‌شود. بنزما و رافائل واران در روزهای گذشته به صورت جدا از دیگر بازیکنان تمرین می‌کردند.

1765721
1765722
1765723

حالا که بازی کردن بنزما برای فرانسه در این رقابتها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته دیدیه دشان باید دیگر گزینه‌های خود را با دقت بیشتری سبک و سنگین کند. او در خط حمله در غیاب بنزما چهار گزینه در اختیار دارد: کیلیان امباپه، آنتوان گریزمان، عثمان دمبله و اولیویه ژیرو. با توجه به گزارش رادیو مونت‌کارلو به نظر می‌رسد بنزما دست کم بازی اول فرانسه را از دست خواهد داد و باید تا زمانی که بهبودی کامل پیدا کرده و بتواند با آمادگی کامل بازی کند مسابقات تیمش را از روی نیمکت دنبال کند.

دیدگاه‌ها