کد خبر : 1854356 | 28 آبان 1401 ساعت 22:34 | 17.8K بازدید | 9 دیدگاه

مانچینی: آرژانتین قهرمان جام جهانی می‌شود

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، معتقد است که آرژانتین مدعی اصلی قهرمانی در جام جهانی است.

مانچینی: آرژانتین قهرمان جام جهانی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا نتوانست مجوز حضور در جام جهانی 2022 قطر را به دست آورد و حالا بازیکنان و کادر فنی این تیم باید به تماشای بازی سایر تیم‌ها اکتفا کنند. 
این دومین جام جهانی متوالی بدون حضور ایتالیاست، چرا که آنها نتوانستند در جام جهانی 2018 روسیه نیز حضور داشته باشند و حالا رکوردی فاجعه‌بار را به نام خودش ثبت کرده است. 
این اتفاق در حالی رخ داده است که آنها موفق شدند تابستان سال گذشته در رقابت‌های یورو 2020 به فینال راه پید ا کنند و با پیروزی برابر انگلیس در ضربات پنالتی جام قهرمانی را نیز بالای سر ببرند. 

1718669


مانچینی درباره غیبت تیمش در جام جهانی در آستانه این مسابقات گفت:« ما خیلی سریع نشان دادیم که انگیزه کافی برای بازگشت داریم و توانستیم از مرحله گروهی لیگ ملت‌ها صعود کنیم که با توجه به حضور مجارستان، انگلیس و آلمان اصلا آسان نبود. متاسفانه تا اواسط دسامبر که این مسابقات تمام شود همچنان ناراحت خواهیم بود اما دفعه دیگر بهتر بازی خواهیم کرد.»
او در پاسخ به این سوال که از نظر او چه تیمی قهرمان جام جهانی خواهد شد اظهار داشت:« تیم‌های قدرتمند بسیاری در این مسابقات حضور دارند. اگر مجبور شوم از بین آنها فقط یک تیم را انتخاب کنم، انتخاب من آرژانتین است. آنها وقتی در کنار هم بازی می‌کنند واقعا درخشان و تاثیرگذار هستند و از نظر من شایستگی کسب عنوان قهرمانی را دارند.»
 

دیدگاه‌ها