کد خبر : 1854360 | 28 آبان 1401 ساعت 23:07 | 11.5K بازدید | 8 دیدگاه

هری کین، فرصت‌طلب‌ترین مهاجم جام جهانی قطر

هری کین، مهاجم و کاپیتان تیم ملی انگلیس، از نظر نرخ گلزنی بهترین آمار را در میان همه مهاجمان حاضر در قطر دارد.

هری کین، فرصت‌طلب‌ترین مهاجم جام جهانی قطر

به گزارش "ورزش سه"، هری کین با اینکه تا اینجا تنها یک جام در کارنامه دارد اما با استفاده حداکثری از دقایق حضورش در زمین فرصت‌طلب‌ترین مهاجمی است که در تورنمنت قطر به میدان می‌رود.

هری کین تا پیش از روز دوشنبه که با پیراهن انگلیس به مصاف ایران خواهد رفت 6 بازی در جام‌ جهانی انجام داده و 6 گل به ثمر رسانده است. به این ترتیب نرخ گلزنی کاپیتان انگلیس 1 گل به ازای هر بازی بوده است. این آماری است که هیچ کدام از مهاجمان حاضر در قطر نتوانسته‌اند به چنین آماری نزدیک شوند. (البته برای دقت آماری باید توجه کرد که در این مقایسه تنها بازیکنانی شرکت داشته‌اند که حداقل 5 بازی در جام‌های جهانی انجام داده‌اند).

1765730

جالب اینجا است که تعداد گلهای هری کین در جام جهانی با گلهایی که لیونل مسی در این تورنمنت به ثمر رسانده برابر است. اما مسی 6 گل خود را در 19 مسابقه به ثمر رسانده و  هری کین در 6 مسابقه. در مقایسه با کریستیانو رونالدو، کاپیتان انگلیس تنها یک گل تا رسیدن به کل گلهای رونالدو در جام جهانی (7 گل) فاصله دارد. اما نرخ گلزنی ستاره پرتغالی یک گل در هر 2.43 بازی است و این نرخ برای هری کین 1 است.

هری کین اگر در این دوره هم مثل جام جهانی گذشته در گلزنی موفق باشد نامش را به عنوان بهترین گلزن تاریخ انگلیس در جام جهانی ثبت خواهد کرد. این رکورد در حال حاضر در اختیار گری لینه‌کر است که 10 گل در جام‌های جهانی به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها