کد خبر : 1854363 | 28 آبان 1401 ساعت 23:20 | 13.8K بازدید | 1 دیدگاه

یک تیم شیرازی در تعقیب دو تیم کرمانی؛

شروع دوباره این لیگ جذاب همزمان با آغاز جام‌جهانی

لیگ برتر فوتبال زنان ایران بعد از دو هفته تعطیلی برای مسابقات تیم ملی در فیفادی نوامبر، فردا از ساعت ۱۳ از سر گرفته خواهد شد.

شروع دوباره این لیگ جذاب همزمان با آغاز جام‌جهانی

به گزارش “ورزش سه” تنها پس از برگزاری سه هفته از لیگ برتر فوتبال زنان ایران (جام کوثر) برای انجام دو دیدار تدارکاتی تیم ملی زنان مقابل بلاروس در تهران، این لیگ متوقف شد و حالا بعد از گذشت بیش از دو هفته، این مسابقات از فردا یکشنبه ۲۹ آبان همزمان با شروع جام جهانی فوتبال مردان آغاز خواهد شد.

تیم ملی زنان ایران نیز در دو مسابقه خود برابر بلاروس در فیفادی نوامبر موفق شد اولین پیروزی تاریخ خود را برابر یک تیم اروپایی کسب کند و با کسب یک پیروزی و یک تساوی در برابر این تیم، رکورد صد درصد پیروزی بلاروسی‌ها در دیدار برابر ایران را از بین ببرد.

اما هفته چهارم لیگ برتر فوتبال زنان درحالی ظهر فردا از ساعت ۱۳ با انجام پنج دیدار به طور هم زمان برگزار خواهد شد که تا اینجای کار دو تیم کرمانی خاتون و شهرداری سیرجان با هفت امتیاز و تفاضل گل برابر در رتبه‌های اول و دوم جدول قرار گرفته‌اند اما این دو تیم تنها تیم‌های هفت امتیازی جدول فوتبال زنان نیستند و تا اینجای کار ایساتیس کران فارس که سال گذشته موفق به قهرمانی در لیگ یک کشور شده بود و امسال اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند نیز با هفت امتیاز در تعقیب دو تیم کرمانی است.

برنامه مسابقات هفته چهارم لیگ برتر زنان به شرح زیر است.
ملوان - بادرود تهران 
ایساتیس کران فارس - سپاهان 
زارع باطری سنندج - پیکان البرز 
پالایش گاز ایلام - خاتون بم 
شهرداری سیرجان - کیان نیشابور

دیدگاه‌ها