کد خبر : 1854370 | 29 آبان 1401 ساعت 00:12 | 26.8K بازدید | 7 دیدگاه

خیال انریکه راحت شد: ورود بالده به کمپ لاروخا (عکس)

با ورود الخاندرو بالده، مدافع بارسلونا، به کمپ تیم ملی اسپانیا در قطر لوئیس انریکه به استقبال او رفت و به گرمی از این دفاع چپ بارسا استقبال کرد.

خیال انریکه راحت شد: ورود بالده به کمپ لاروخا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا در آخرین روزهای مانده به شروع جام جهانی بحرانی ناخواسته را پشت سر گذاشت و با مصدومیت خوزه گایا، دفاع چپ والنسیا، چاره‌ای جز حذف نام او از فهرست نهایی‌اش نداشت.

1765750

لوئیس انریکه برای پر کردن جای خالی گایا به سرعت دست به کار شد و الخاندرو بالده، دفاع چپ بارسلونا، را به تیم ملی فراخواند. بالده به سرعت سوار هواپیما شد و امروز عصر به قطر رسید تا به گرمی مورد استقبال لوئیس انریکه قرار بگیرد.

به محض ورود بالده به ورودی کمپ تیم ملی اسپانیا، انریکه به استقبال او رفت و این دفاع چپ جوان را در آغوش گرفت. انریکه در اولین صحبت‌های خود درباره این مدافع بارسلونا گفت:" همه بالده را خیلی خوب می‌شناسند. او بازیکن جوانی است ولی تجربه‌ای که از بازی در سطح اول فوتبال باشگاهی دارد باعث می‌شود برای ما بازیکن هیجان‌انگیزی شود. شک ندارم بالده می‌تواند به ما کمک کند. مطمئنم بچه‌های تیم هم به او کمک می‌کنند و همه چیز خوب پیش خواهد رفت. همان طور که همه بازیکنان به من کمک می‌کنند انتظار دارم حالا از بازیکن تازه وارد هم استقبال کرده و به او کمک کنند".

1765751

دیدگاه‌ها