کد خبر : 1854392 | 29 آبان 1401 ساعت 08:30 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

دردسر شغلی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان

باوجود پیگیری فدراسیون کشتی، همچنان حمید باوفا با دردسر زیادی در زمینه شغلی و مرخصی ایام حضورش در اردوهای تیم ملی مواجه است.

دردسر شغلی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حمید باوفا در مقطع قبلی که هدایت تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را برعهده داشت، به دلیل حضور در اردوهای تیم ملی و غیبت در محل کار، هرچند مامور به خدمت در تیم ملی شده بود، با حکم اخراج مواجه شد که با پیگیری علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی موضوع حل شد و او به محل کارش بازگشت اما ظاهرا مشکل اصلی همچنان پابرجاست.

سرمربی تیم ملی جوانان کشتی فرنگی که تیمش مرداد ماه در مسابقات جهانی بلغارستان قهرمان جهان شد، در این رابطه به تسنیم گفت: فدراسیون کشتی به وزارت نفت و شرکت گاز نامه زده، همچنین علیرضا دبیر هم با معان وزیر نفت، هم معاونت ورزش نفت و مدیرعامل شرکت گاز زنگ زده و با آنها صحبت کرده است، اما من همچنان برای همکاری با تیم ملی در سال جدید معلق هستم و یا باید مرخصی بدون حقوق بگیریم درحالیکه این اصلا معقول نیست که حقوق مربیان تیم ملی را که تعدادشان هم کم نیست، فدراسیون کشتی بدهد. ضمن اینکه اگر چنین اتفاقی رخ دهد، در بحث سابقه و سنوات خدمتی ما مشکلات زیادی ایجاد خواهد شد. متاسفانه در این زمینه سنگ‌اندازی می‌شود با وجودی که علیرضا دبیر خیلی پیگیر موضوع بوده است.

دیدگاه‌ها