کد خبر : 1854396 | 29 آبان 1401 ساعت 09:00 | 939 بازدید | 0 دیدگاه

کمپ بین‌المللی جودو کشور در لرستان

رئیس فدراسیون جودو کشور، گفت: برای اولین بار در سطح کشور، کمپ بین‌المللی جودو در لرستان ایجاد می‌شود.

کمپ بین‌المللی جودو کشور در لرستان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، آرش میراسماعیلی در جلسه انتخابات هیئت رئیسه مجمع جودو لرستان که در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: شش اردوی تیم ملی جودو به میزبانی لرستان برگزار شده که گویای توانمندی این استان در زمینه فعالیت‌های ورزش جودو ست و هیئت جودوی لرستان یکی از هیئت‌های برتر کشور از نظر ارزیابی عملکرد است.

وی افزود: لیاقت و شایستگی لرستان در زمینه ورزش جودو، بسیار بالاست؛ لرستان، قهرمانان ارزشمندی در جودو تحویل کشور داده است که در آینده نیز همین‌گونه خواهد بود.

میراسماعیلی بیان کرد: ما باید تلاش کنیم لرستان، داور بین‌المللی جودو به کشور تحویل بدهد و در این زمینه کمبودهایی داریم که بایستی رفع شوند.

رئیس فدراسیون جودو عنوان کرد: بخش دیگری که نیازمند تلاش مضاعف است تربیت مربیان بین‌المللی در استان است، لرستان باید مربیان تراز بین‌المللی در زمینه ورزش جودو داشته باشد.

وی خواستار این شد که در سطح روستاها، فعالیت‌های ورزش جودو شدت بیشتری داشته باشد و ورزش روستایی مورد توجه جدی‌تری قرار گیرد.

میراسماعیلی تصریح کرد: باید بتوانیم باشگاه‌های جودوی روستایی را در سطح استان فعال کنیم.

رئیس فدراسیون جودو ادامه داد: در بخش بانوان، در مدت ۱۰ سال گذشته، همواره لرستان جزو برترین‌ها در سطح کشور در ورزش جودو بوده است.

وی تصریح کرد: لرستان این پتانسیل را دارد که در سطح کشور همیشه، در جودو، اول باشد.

رئیس فدراسیون جودو بیان کرد: ما توقع داریم از مسئولان و بخش خصوصی، اقتصادی و صنعتی لرستان که از ورزش جودوی استان، بیش از پیش، حمایت کنند.

میراسماعیلی گفت: برای اولین بار در سطح کشور، کمپ بین‌المللی جودو در لرستان ایجاد می‌شود که البته باید از استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکر کنم.

دیدگاه‌ها