کد خبر : 1854397 | 29 آبان 1401 ساعت 09:15 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

رفتار عموزاد حرفه‌ای نبود

درس‌های ارزشمندی از رضا یزدانی آموختم

آزادکار وزن ۷۹ کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان که با دوبنده تیم بانک شهر در لیگ برتر به میدان رفت گفت: موفقیت در این پیکارها را مدیون راهنمایی و تجربه رضا یزدانی هستم.

درس‌های ارزشمندی از رضا یزدانی آموختم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، پرونده لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور در حالی با قهرمانی تیم پتروپالایش بلیش تاکستان بسته شد که دیدار فینال این تیم با تیم بانک شهر حواشی زیادی داشت. دیداری که در نهایت با نتیجه ۵ بر ۵ به پایان رسید و با توجه به امتیاز فنی بالاتر تیم پتروپالایش، عنوان قهرمانی به این تیم رسید.

این در حالی بود که کادر فنی تیم بانک شهر به شدت به اتفاقاتی که در مرحله نهایی لیگ برتر رخ داد و جام قهرمانی را از چنگ آنها در آورد اعتراض داشت و صراحتاً به نفوذ برخی افراد نزدیک به فدراسیون کشتی در سرنوشت فینال لیگ برتر اشاره کرد.

در همین راستا علی سوادکوهی آزادکار وزن ۷۹ کیلوگرم تیم بانک شهر گفت: در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر توانستم عملکرد مطلوبی داشته باشم و علاوه بر اینکه کشتی‌گیران داخلی عنوانداری را شکست دادم، «زائوربک سیداکوف» قهرمان جهان و المپیک از روسیه را هم با هدایت رضا یزدانی مغلوب کردم. ضمن اینکه سال گذشته نیز با برتری مقابل قهرمان جهان و المپیک در دیدار فینال موجب قهرمانی تیم شدم.

وی ادامه داد: بی تردید راه و روش موفقیت در لیگ برتر و شکست قهرمانان داخلی و خارجی را از رضا یزدانی آموختم چراکه او قهرمان بزرگ و باتجربه ای است که میادین و فراز و نشیب‌های فراوانی را پشت سر گذاشته است. خوشبختانه مدت زمان زیادی به صورت اختصاصی زیر نظر او تمرین می‌کنم که در لیگ هم توانستم از تجربیات و داشته‌های فنی او استفاده کنم.

سوادکوهی اظهار داشت: به هر حال توانستم سهم کوچکی در موفقیت تیم منسجم بانک شهر داشته باشم، هر چند شرایط طوری رقم خورد که قهرمانی از چنگ تیم ما در آمد در حالی که اگر عدالت به درستی اجرا شده بود، می‌توانستیم جام قهرمان لیگ را بالای سر ببریم.

وی در پایان در تشریح اتفاقات فینال و غیبت رحمان عموزاد در مرحله نهایی لیگ برتر گفت: رحمان به عنوان قهرمان کشتی جهان نباید تیم ما را تنها می‌گذاشت، چرا که او به تیم بانک شهر متعهد بود و مربیان روی پیروزی او در دیدار فینال حساب ویژه ای باز کرده بودند، اما رفتار غیر حرفه‌ای و غیبت او باعث شد قهرمانی از چنگ تیم ما در آید.

علی سوادکوهی آزادکار وزن ۷۹ کیلوگرم تیم ملی کشورمان توانست در لیگ برتر امسال با شکست محمد نخودی دارنده دو مدال نقره جهان و سیداکوف قهرمان جهان و المپیک از روسیه، عملکرد بسیار خوبی را داشته باشد.

دیدگاه‌ها