کد خبر : 1854472 | 29 آبان 1401 ساعت 15:00 | 34.7K بازدید | 6 دیدگاه

فران تورس:

من و لوییس انریکه مسائل خانوادگی را قاطی نمی‌کنیم!

فران تورس در واکنش به حرف های دیشب لوییس انریکه گفت که به خوبی می داند چطور رابطه اش با مربی خود را مدیریت کند.

من و لوییس انریکه مسائل خانوادگی را قاطی نمی‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، لوییس انریکه، مربی تیم ملی اسپانیا، در طول جام جهانی به صورت زنده و از طریق کانال توییچ با مردم اسپانیا در ارتباط خواهد بود و به سوالات هواداران پاسخ می دهد. او شب گذشته در دومین ارتباط زنده اش و در پاسخ به سوالی در مورد اینکه برگ برنده اش در جام جهانی چه کسی خواهد بود، گفت که پاسخ این سوال ساده است و فران تورس(نامزد دخترش) برگ برنده‌اش است و اگر تورس را در زمین قرار ندهد، دخترش سرش را قطع خواهد کرد.

1765971

تورس در نشست خبری امروز خود و در واکنش به این قضیه گفت:«ابدا اینچنین نیست و مربی فقط شوخی کرد. او شخصیت شوخ طبعی دارد وگرنه همه می دانند که در تیم او هیچکس نمی تواند از جایگاهش مطمئن باشد. من و لوییس انریکه مسائل خانوادگی را از فوتبال جدا می کنیم. به خوبی نیز توانسته‌ایم این شرایط را مدیریت کنیم. در تیم ملی من فقط بازیکن او هستم ولی در بیرون یکی از اعضای خانواده‌اش محسوب می شوم.»

تورس در مورد جوان بودن تیم ملی اسپانیا گفت:«مدت هاست نشان داده‌ایم که تیمی رو به پیشرفت هستیم. اسپانیا تیمی متشکل از جوانان و باتجربه هاست و قدیمی های تیم ملی به خوبی به ما کمک کرده اند. در تیم انگیزه بالایی برای درخشش در جام جهانی می بینم و در مسیر درستی قرار داریم.»

1765973

تورس در مورد نقشش در تیم ملی گفت:«در بازی های ملی اولم، گل های زیادی زدم. یک وینگرم و کارم گل زدن است ولی باید در کارهای دفاعی نیز شرکت کنم. مورد اعتماد مربی و هم تیمی هایم قرار دارم و این حس میان همه بازیکنان وجود دارد. تیمی صمیمی داریم و هر کسی نقشش را به خوبی می داند.»

فتح جام جهانی:«مدعیان زیادی داریم و در جام جهانی قهرمان شدن به عوامل زیادی بستگی دارد. در قطر شرایط آب و هوایی متفاوتی را نسبت به اروپا تجربه می کنیم و همین هم می تواند تاثیرگذار باشد. ما تیم بزرگی داریم و قطعا در میان مدعیان هستیم اما باید برای قهرمانی بجنگیم.»

دیدگاه‌ها