کد خبر : 1854482 | 29 آبان 1401 ساعت 16:00 | 12.2K بازدید | 4 دیدگاه

اسپانیا مدعی قهرمانی است

اینیستا: کنجکاوم بدانم انگلیس چقدر پیشرفت کرده است

آندرس اینیستا اسپانیا را شانس مسلم قهرمانی می داند و گفت که دوست دارد بازی های انگلیس را نیز تماشا کند و بداند تا چه اندازه قدم رو به جلو برداشته اند.

اینیستا: کنجکاوم بدانم انگلیس چقدر پیشرفت کرده است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا در جام جهانی با کاستاریکا، ژاپن و آلمان هم گروه است و یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می شود، هرچند برای لاروخا کسی شانس بالایی قائل نیست و بسیاری برزیل و آرژانتین را مدعیان اصلی می دانند.

1766019

اسپانیا در تاریخ فوتبال خود یک بار در سال 2010 قهرمان جهان شده است. لاروخا با گل آندرس اینیستا توانست در فینال هلند را شکست دهد. اینیستا معتقد است اسپانیا امسال می تواند برای دومین بار قهرمان جام جهانی شود.

او در این رابطه گفت:«من به لوییس انریکه و این تیم ایمان دارم. معتقدم اسپانیا می تواند تا فینال بالا برود و حتی قهرمان شود. جام جهانی بسیار دشوار است ولی من به این تیم اطمینان کامل دارم.»

اینیستا ادامه داد:«انریکه بهترین مربی ممکن برای اسپانیاست. او تیمی ترسناک را شکل داده که در خط حمله بسیار خطرناک و سریع است. مهاجمان سریعی داریم که می توانند شانس های گلزنی خطرناکی را خلق کنند.»

اینیستا از دیگر شانس های قهرمانی نیز صحبت کرد:«آرژانتین و برزیل جدی ترین رقبای اسپانیا برای قهرمانی هستند. فکر می کنم هلند هم مدعی رسیدن به فینال باشد و البته کنجکاوم بدانم انگلیس چقدر پیشرفت کرده و اینکه می تواند مدعی قهرمانی باشد یا خیر.»

دیدگاه‌ها