کد خبر : 1854485 | 29 آبان 1401 ساعت 16:28 | 39.8K بازدید | 3 دیدگاه

من در جام جهانی هستم، او نیست

صلاح 100 درصد به من حسادت می‌کند

دژان لوورن، مدافع تیم ملی کرواسی و زنیت، که دوستی صمیمانه ای با محمد صلاح دارد گفت که ستاره مصری از اینکه در جام جهانی نیست ناراحت است و به او حسادت می کند.

صلاح 100 درصد به من حسادت می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی در جام جهانی با مراکش، کانادا و بلژیک هم گروه است و چهارشنبه کار خود را از جدال برابر مراکش شروع خواهد کرد. دژان لوورن بار دیگر در فهرست نهایی کرواسی قرار گرفت و یک جام جهانی دیگر را نیز  تجربه خواهد کرد.

1515135

لوورن در مصاحبه جدید خود و در پاسخ به سوالی در مورد مشاوره با محمد صلاح در مورد تیم ملی مراکش گفت:«خیر، با صلاح در این مورد حرف نزده ام. البته که او بارها برابر مراکش قرار گرفته ولی از او در مورد مراکش نپرسیده ام. افسوس که صلاح در جام جهانی نیست چرا که مستحق حضور در این رقابت ها بود. متاسفانه سادیو مانه و سنگال در پلی‌آف بهتر از مصر کار کردند.»

1766037

لوورن ادامه داد:«صلاح 100 درصد به من حسادت می کند چون من در جام جهانی هستم و او نیست. باهم اخیرا حرف می زدیم و گفت که هوادار کرواسی است و شاید به قطر بیاید و از نزدیک ما را حمایت کند.»

1521288

لوورن در جام جهانی 2018 روسیه با کرواسی تا فینال هم رفت ولی با شکست از فرانسه نایب قهرمان شدند:«شرایط روحی من الان بهتر است. 4 سال قبل در جام جهانی روسیه من به خاطر شکست با لیورپول در فینال لیگ قهرمانان(برابر رئال) روحیه خوبی نداشتم ولی الان پر از انگیزه و انرژی هستم. حالا با تجربه تر نیز شده ام. در این 4 سال اتفاقات زیادی رخ داده و من می خواهم بهترین بازی ها را برای کشورم انجام دهم. امیدوارم بازهم بتوانیم به فینال برسیم.»

دیدگاه‌ها