کد خبر : 1854502 | 29 آبان 1401 ساعت 17:50 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

می‌خواهیم آمریکا را ببریم:

گرت بیل: امشب فقط استراحت خواهم کرد

گرت بیل، کاپیتان تیم ملی ولز، آماده درخشش برابر تیم ملی آمریکا در مسابقه فرداست.

گرت بیل: امشب فقط استراحت خواهم کرد

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل در ماه های اخیر تلاش زیادی کرد تا در شرایط مساعد و به دور از مصدومیت خودش را به رقابت های جام جهانی برساند. حالا گرت بیل در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آمریکا، تاکید کرد فقط امشب استراحت می کند تا آماده بازی و درخشش در اولین مسابقه ولز در جام جهانی باشد.

گرت بیل گفت: "من تجربه بازی در مقابل و همچنین در کنار برخی از بازیکنان اهل آمریکا را در کارنامه دارم. آنها یک تیم جوان و باکیفیت و البته با بازیکنانی فوق العاده هستند. هم ما و هم حریف قصد داریم در بازی فردا به برتری برسیم. ما از نقاط ضعف آنها باخبریم، اما من نمی توانم این موارد را با شما در میان بگذارم.

1766093

اگر به برنامه بازی خود پایبند باشیم و هدف مورد نظرمان را در زمین پیاده کنیم، شرایط خوب پیش خواهد رفت. احساس فوق العاده ای دارم. امیدوارم برای ما تورنمنت خوبی رقم بخورد و ما می‌خواهیم از جام جهانی لذت ببریم.

من نیز سعی می کنم تا جایی که می توانم استراحت کنم. تمام قسمت های روند آماده سازی تیم به خوبی انجام شده است. فقط حالا باید استراحت کرد و این مهم ترین چیزی است که می توانم بگویم. امیدوارم از بازی امشب لذت ببرم تا حال و هوای روحیه جام جهانی در من ایجاد شود.

من دقیقا در همان شرایطی هستم که می خواهم باشم. همه ما در هفته گذشته سخت تمرین کرده ایم و خود را با گرما و تغییر زمانی وفق داده ایم. ما الان هیچ بهانه ای نداریم. فردا روز بازی است و امیدواریم بتوانیم برنامه خود را در زمین پیاده کنیم."

دیدگاه‌ها