کد خبر : 1854504 | 29 آبان 1401 ساعت 18:15 | 9.1K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای پزشک والنسیا:

گایا هیچ مشکلی برای بازی با کاستاریکا نداشت!

پزشک والنسیا پس از معاینه مچ پای خوزه لوئیس گایا ادعا کرد که او مشکلی برای بازی با کاستاریکا نداشت.

گایا هیچ مشکلی برای بازی با کاستاریکا نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت گایا شدیدتر از تصورات بود و او که گمان می رفت به بازی سوم دور گروهی اسپانیا در جام جهانی برسد، در نهایت با تصمیم لوئیس انریکه خط خورد و اردوی لاروخا را ترک کرد. انریکه در این رابطه گفت که یکی از بدترین روزهای مربیگری اش را پشت سر گذاشت چرا که مجبور بود به گایا بگوید باید اردو را ترک کند. انریکه همچنین برای گایا بهترین ها را آرزو کرد.

1765427

خط خوردن گایا با واکنش منفی رسانه های والنسیا روبرو شد و آنها معتقدند انریکه در مورد بازیکنی از بارسلونا هرگز چنین تصمیمی نمی گرفت و به او برای ریکاوری زمان می داد. اقدامی که در مورد گایا صورت نگرفت.

امروز آاس به نقل از پزشک والنسیا گزارش داد که وضعیت مچ پای گایا بر خلاف چیزی که عنوان شده خوب است و او حتی می توانست برای بازی با کاستاریکا(چهارشنبه) در دسترس نیز باشد اما انریکه ترجیح داد روی او حساب نکند.

این در حالی است که گایا امروز در یک مصاحبه گفت که از حالا یک هوادار تیم ملی اسپانیا خواهد بود و تیم را حمایت خواهد کرد:«از کودکی رویای بازی در جام جهانی را داشتم ولی نشد. باید با این شرایط کنار بیایم و از حالا یک هوادار تیم ملی خواهم بود.»

دیدگاه‌ها