کد خبر : 1854543 | 29 آبان 1401 ساعت 20:53 | 67.5K بازدید | 19 دیدگاه

هری کین: مقابل ایران شانس خوبی برای پیروزی داریم

هری کین، کاپیتان انگلیس، می‌گوید انگلیس فردا در بازی مقابل ایران شانس بالایی برای پیروزی دارد.

هری کین: مقابل ایران شانس خوبی برای پیروزی داریم

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس فردا اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر را در مقابل تیم ملی کشورمان برگزار خواهد کرد. هری کین، کاپیتان سه‌شیرها، و یکی از امیدهای اصلی گلزنی تیم گرت ساوت‌گیت در آستانه بازی فردا می‌گوید انگلیس شانس خوبی برای پیروزی در این بازی دارد و همه چیز در دستهای بازیکنان این تیم است.

1766343

انگلیس در اوج قدرت به جام جهانی قطر نیامده؟
وقتی در سطح باشگاهی و ملی مدتی است پیروزی بزرگی نداشته باشید با تمام قوا می‌خواهید این شرایط را تغییر بدهید. ما با تیمهایی بزرگ و سخت بازی کرده بودیم و البته پیروزی‌های خوبی هم داشتیم. ما خودمان را برای مقابله با هر تیمی آماده کرده‌ایم. می‌دانیم فردا بعد از ظهر شانس خوبی برای پیروزی داریم و بله، همه چیز در دستهای خود ما است.

بازوبند جنجالی به عنوان کاپیتان تیم ملی انگیس؟
ما خیلی روشن و واضح اعلام کردیم که بازیکنان تیم ملی و کادر فنی همه می‌خواهیم این بازوبند را استفاده کنیم.

هری کین به دنبال کفش طلای جام جهانی قطر است؟
اگر امسال هم بتوانم مثل دوره گذشته دوباره کفش طلا را برنده بشوم نشان می‌دهد که تیم ملی ما شرایط خوبی دارد و تا مراحل بالای جام جهانی صعود کرده است.

نزدیک شدن هری کین به رکورد بهترین گلزن تاریخ انگلیس در جام جهانی
بله نزدیک شده‌ام. امیدوارم هر چه زودتر به آن رکورد برسم. می‌دانم مردم در این باره صحبت می‌کنند ولی باید تمام سعی‌ام را بکنم تا به تیم کمک کنم و تمرکزم روی عملکرد تیم باشد. من این شانس را داشته‌ام که با وین بارها در تیم ملی انگلیس بازی کنم. او فوتبالیست بزرگی بود که من در جوانی او را الگوی خودم می‌دانستم. 

دیدگاه‌ها