کد خبر : 1854550 | 29 آبان 1401 ساعت 21:33 | 63.9K بازدید | 4 دیدگاه

جانشین بنزما در ترکیب فرانسه مشخص شد

اولیویه ژیرو، ستاره باتجربه تیم ملی فرانسه، اهداف بزرگی در جام جهانی 2022 در پیش دارد.

جانشین بنزما در ترکیب فرانسه مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، آسیب دیدگی کریم بنزما و کریستوفر انکونکو به این معنی است که اولیویه ژیرو در ترکیب تیم ملی فرانسه در جام جهانی نقشی کلیدی خواهد داشت. البته برای اولیویه ژیرو این وضعیت خیلی تازگی ندارد. در همین فصل نیز مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ و دیووک اوریگی، استفانو پیولی را مجبور کرد تا این مهاجم فرانسوی را در اغلب مسابقات فصل در ترکیب ثابت قرار دهد. البته اولیویه ژیرو نیز به خوبی پاسخ اعتماد سرمربی میلان را داده و در 19 بازی در نیم فصل اول 9 گل به ثمر رساند تا در نهایت دیدیه دشان را متقاعد کند که نام او را برای تورنمنت قطر در لیست نهایی قرار دهد.

1745507

حالا به نظر می رسد اولیویه ژیرو در ترکیب ثابت قرار گرفته و خط حمله فرانسه را در کنار ستاره هایی مانند کیلیان امباپه، عثمان دمبله و آنتوان گریزمان هدایت کند. این ستاره 36 ساله تا امروز 49 گل در 114 بازی ملی برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده و یک بار نیز قهرمانی در جام جهانی را تجربه کرده است.

ژیرو در حال حاضر تنها دو گل از تیری آنری در صدر جدول رده بندی بهترین گلزنان تاریخ فرانسه فاصله دارد و حالا جام جهانی بهترین فرصت برای این بازیکن است که این رکورد تاریخی را نیز از آن خود کند. به این ترتیب روزهایی بزرگ در انتظار اولیویه ژیرو بوده و او می تواند با درخشش در جام جهانی، نام خود را در تاریخ فوتبال فرانسه ثبت کند.

دیدگاه‌ها