کد خبر : 1854552 | 29 آبان 1401 ساعت 21:40 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

اولین تمرین نیمار و سلسائو در قطر (عکس)

برزیل به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی قطر امروز بعد از ظهر اولین تمرین خود را در این کشور برگزار کرد.

اولین تمرین نیمار و سلسائو در قطر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل که چهار روز دیگر اولین بازی خود در جام جهانی 2022 را مقابل صربستان برگزار می‌کند امروز بعد از ظهر اولین جلسه تمرینی‌اش را در قطر برگزار کرد. ستاره‌‌های نامدار برزیلی در این تمرین با هدایت تیته پا به توپ شدند و بعد از انجام یک تمرین بدنی سبک به مرور دستورات تاکتیکی کادر فنی پرداختند.

1766409

برزیل در میان 32 تیم حاضر در جام جهانی آخرین تیمی بود که وارد قطر شد. سلسائو پیش از عزیمت به قطر به مدت پنج روز یک کمپ تمرینی در محل مجموعه تمرینی باشگاه یوونتوس در شهر تورین ایتالیا برگزار کرد. سلسائو بر خلاف بسیاری دیگر از تیمها در روزهای گذشته بازی دوستانه‌ای برگزار نکرده بود.

تیته بعد از رسیدن به دوحه در یک کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت هنوز درباره فهرست یازده نفره اصلی تیمش به تصمیم نرسیده و بعد از تمرین امروز که در استادیوم حمد دوحه برگزار شد با بررسی عملکرد بازیکنانش تصمیم خواهد گرفت.

تیته در هتل محل اقامت بازیکنان برزیل روی دیوارهای اتاق‌ها مناسب برای هر بازیکن جملاتی انگیزشی نوشته است. از جمله نوشته‌های انگیزشی تیته برای بازیکنان سلسائو می‌توان به عباراتی مثل "اعتماد به نفس داشته باش"، "اعتماد به نفس را باید تقویت کنی چون هر وقت اراده کنی ناگهان ظاهر نمی‌شود"، "تمرکز داشته باش و لذت ببر" اشاره کرد.

1766410

دیدگاه‌ها