کد خبر : 1854567 | 29 آبان 1401 ساعت 22:39 | 19.8K بازدید | 1 دیدگاه

قهرمانی، شاید بدترین در تاریخ؛

طلسم‌شکنی قطر علیه ۱۰ میزبان جام‌های جهانی

قهرمان آسیا نخستین تیم میزبان جام‌های جهانی در افتتاحیه لقب گرفت.

طلسم‌شکنی قطر علیه ۱۰ میزبان جام‌های جهانی

به گزارش "ورزش سه"، بیست و دومین دوره رقابت‌های جام جهانی با انجام دیدار تیم‌های ملی قطر و اکوادور از ساعت ۱۹:۳۰ یکشنبه شب در ورزشگاه البیت آغاز شد و در حالی که با شکست دو بر صفر عنابی‌پوشان به پایان رسید که یک آمار منفی علیه آنها به ثبت رسید.

در ۲۱ دوره گذشته جام جهانی، طی ۱۱ دوره تیم‌های میزبان در افتتاحیه بازی نکرده بودند، اما در ۱۰ دوره دیگر که نخستین مسابقه با حضور تیم میزبان انجام شد، هیچ‌کدام از آنها با شکست زمین را ترک نکردند.

1766471

چهار سال قبل تیم ملی روسیه در مسابقه افتتاحیه جام جهانی با نتیجه ۵ بر صفر مقابل عربستان به برتری دست پیدا کرد و در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هم، این تیم با نتیجه ۳ بر یک کرواسی را شکست داد و پیشتر از آن هم، آفریقای جنوبی در افتتاحیه ۲۰۱۰ به تساوی یک بر یک مقابل مکزیک دست یافت.

1766468

تیم ملی قطر برخلاف بسیاری از میزبانان جام جهانی که موفق به کسب عنوان قهرمانی در کشورهای‌شان شده‌اند، امسال احتمالا بدترین عملکرد را در بین تمام میزبان‌ها به خود اختصاص خواهد داد و ممکن است بدون امتیاز این بازی‌ها را تمام کند.

شاگردان فلیکس سانچز که سه سال قبل به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا رسیدند و با اردوی هشت‌ماهه و دیدارهای تدارکاتی پرشمار با تیم‌های مطرح آماده جام جهانی ۲۰۲۲ شدند، در نخستین بازی خود با یک عملکرد ضعیف و ایجاد فقط دو موقعیت جدی، شکست خوردند تا هواداران‌شان هم مجبور به ترک ورزشگاه پیش از اتمام بازی شوند.

1766470

تیم ملی قطر دو بازی دیگر در مرحله گروهی جام جهانی مقابل تیم‌های قدرتمند سنگال و هلند خواهد داشت که بعید است از هر دو مسابقه حتی یک امتیاز بگیرد که در صورت رقم خوردن این اتفاق، آنها ضعیف‌ترین تیم تمام تاریخ جام‌های جهانی نیز می‌شوند.

1766472

دیدگاه‌ها