کد خبر : 1854573 | 29 آبان 1401 ساعت 23:30 | 45.5K بازدید | 4 دیدگاه

رکوردشکنی قطر: 3 میلیون بلیت جام جهانی فروخته شد

فیفا اعلام کرد برای جام جهانی قطر دو میلیون و نهصد و پنجاه هزار بلیت فروخته است. این تعداد بلیت برای تماشای 64 مسابقه جام جهانی به فروش رفته است.

رکوردشکنی قطر: 3 میلیون بلیت جام جهانی فروخته شد

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در آستانه جام جهانی گروه‌های مختلفی از هواداران، به ویژه در اروپا و دیگر کشورهای غربی، از تحریم جام جهانی قطر صحبت کرده و خواهان عدم حضور فوتبالدوستان در قطر بودند اما فیفا امروز اعلام کرد برای این تورنمنت نزدیک به سه میلیون بلیت فروخته است.

جیانی اینفانتینو با تایید این رقم گفت فیفا علاوه بر فروش 2 میلیون و 950 هزار بلیت برای جام جهانی 2022 موفق شده در دوره چهار ساله از جام جهانی 2018 تا امسال رویهم‌رفته 7.5 میلیارد دلار درآمدزایی داشته باشد و به این ترتیب رکورد درآمدهای فیفا را شکسته است.

1766494

نزدیک به سه میلیون بلیت که از طرف فیفا فروخته شده متعلق به 64 بازی است که در طول 29 روز برگزاری جام جهانی در قطر با حضور هواداران انجام خواهد شد.

فروش بلیت‌‌های لحظه آخری در قطر همچنان ادامه دارد و گفته می‌شود در شهر دوحه صف‌هایی طولانی در مقابل مرکز بلیت‌فروشی فیفا شکل گرفته است. قطر تا این لحظه از دوره قبلی جام جهانی که سال 2018 در روسیه برگزار شد از این نظر پیشی گرفته است. روس‌ها در آن دوره چیزی نزدیک به 2.4 میلیون بلیت فروختند.

سخنگوی فیفا با ارائه این رقم گفت بیشترین بلیت‌ها بر اساس کشورها به ترتیب در قطر، عربستان سعودی، ایالات متحده آمریکا، مکزیک، بریتانیا، امارات، آرژانتین، فرانسه، هند و برزیل فروخته شده است.

دیدگاه‌ها