کد خبر : 1854589 | 30 آبان 1401 ساعت 08:23 | 13.8K بازدید | 1 دیدگاه

دیلی‌میل ارنجی بر پایه آمار را به ساوت‌گیت تحمیل کرد

ترکیب آماری انگلیس: بدون پیکفورد با آرنولد!

نشریه دیلی‌میل در کمتر از هجده ساعت تا بازی ایران برابر انگلیس، ترکیب منطبق بر آمار شاگردان ساوت‌گیت را ارائه کرد.

ترکیب آماری انگلیس: بدون پیکفورد با آرنولد!

به گزارش "ورزش سه" با نزدیک شدن به بازی اول تیم ایران در جام جهانی، حساسیت‌ها برای اطلاع پیدا کردن از ترکیب انگلیس به بالاترین میزان خودش رسیده. حالا دیلی میل به عنوان یکی از معتبرترین رسانه‌های انگلیس، بر اساس آمار ثبت شده از بازیکنان، ترکیبی بر همین پایه از آرایش شاگردان ساوت‌گیت برابر ایران را منتشر کرده که در ادامه آن را می‌خوانید؛

*دروازه‌بان - نیک پوپ

در حالی که انتظار می رود جردن پیکفورد در بازی افتتاحیه انگلیس برای شماره یک پیراهن نامزد اصلی باشد، اما آمار نشان می دهد که در واقع باید نیک پوپ از نیوکاسل در این موقعیت باشد.

پوپ نسبت به پیکفورد کلین شیت های بیشتر، گل های خورده کمتر در هر بازی و خطاهای دفاعی کمتری دارد.

دروازه بان نیوکاسل درصد کلین شیت 50 درصدی دارد که بیش از دو برابر رقم پیکفورد است و در مقایسه با سه خطای گلر مورد نظر  ساوت‌گیت تنها یک خطا در دفاع مرتکب شده است.

1766537

* مدافعان میانی - جان استونز و اریک دایر

بحران مصدومیت دفاعی انگلیس مانع از پیشرفت ساوت‌گیت در مسابقات شده و سرمربی تیم ملی انگلیس را با انتخاب‌های بسیار کمتری نسبت به آنچه که انتظارش را داشت، رها کرده است.

جان استونز، هری مگوایر، اریک دایر و کانر کودی با گزینه مصدومیت کایل واکر، به عنوان مدافعان میانی قطر در تیم انگلیس انتخاب شده اند.

از آنجایی که واکر بعید است که برای مرحله گروهی آماده باشد، ساوت‌گیت ممکن است مجبور شود به جای بازی پنج دفاعه معمولی خود، با یک سیستم چهار دفاعه بازی کند و قلب دفاع را به استونز و دایر بسپارد.

1766538

* وینگ‌بک - ترنت الکساندر-آرنولد (RB) و کی‌ران تریپیر (LB)

کی‌ران تریپیه، مدافع راست نیوکاسل، نام برجسته در لیست بازیکنان مورد بررسی است که شامل لوک شاو، ترنت الکساندر-آرنولد و کایل واکر نیز می شود.

تریپیه بهترین آمار را در بین تمام آمارها دارد - گل های ترکیبی و پاس گل، موقعیت های بزرگ ایجاد شده، سانترهای دقیق، توپ های بلند دقیق، دوئل های هوایی و زمینی، تکل در هر بازی و پاس های کلیدی - همه از آن این بازیکن 32 ساله است.

اما تریپیه در این تیم در پست دفاع چپ قرار دارد هرچند می تواند در سمت مقابل بازی کند - و این کار را برای ساوتگیت در یورو انجام داد - در حالی که الکساندر-آرنولد از لیورپول، بهترین مدافع کناری بعدی طبق اعداد، باید در این تیم باشد.

1766539

* هافبک مرکزی - دکلن رایس و جود بلینگهام

در این ترکیب دو هافبک دفاعی وسط مورد نیاز است و گزینه های کمی جز زوج ساختن با دکلان رایس و جود بلینگهام وجود دارد.

میسون ماونت نیز عملکرد خوبی داشته است، اما در این سیستم، او بیشتر هجومی خواهد بود تا یک بازیکن مهارکننده.

بلینگهام کمترین پاس کلیدی را در هر بازی در مقایسه با آن ها دارد، اما از نظر دقت پاس، لمس در هر بازی، دوئل برنده شده و تکل در هر بازی در صدر جدول قرار دارد.

1766540

*وینگرها - بوکایو ساکا (RW)، جیمز مدیسون (CAM)، فیل فودن (LW)

اینها شاید سه نقطه پر مناقشه در ترکیب اصلی ساوت گیت به خصوص در بازی دوشنبه باشد.

انگلیس دارای استعدادهای هجومی متعددی است و ممکن است ساوت‌گیت - که اغلب رویکرد تدافعی را انتخاب می کند و باعث ناراحتی هواداران سه شیر می شود - فقط برای دو نفر از آنها جا داشته باشد.

اما آمار نشان می دهد که سه نفر از بوکایو ساکا، جیمز مدیسون و فیل فودن برای تیم ساوت گیت بیشترین تاثیر را خواهند داشت.

مدیسون علیرغم فرم فوق‌العاده‌اش برای لستر، به هیچ وجه برای حضور در هواپیمای قطر شانسی نداشت. طبق اکثر آمارها، این بازیکن 25 ساله نسبت به همه رقبای خود، از جمله فودن، جک گریلیش، مارکوس راشفورد، ماونت، ساکا و رحیم استرلینگ برتری دارد.

1766541

*مهاجم - هری کین

احتمالاً نیازی به آمار ندارید تا به شما بگوییم که کاپیتان انگلیس و تاتنهام باید بازی افتتاحیه گروه B را از ابتدا آغاز کند.

تنها رقیب واقعی هری کین که خط حمله انگلیس را هدایت می کند، مهاجم نیوکاسل، کالوم ویلسون است، که مشکلات مصدومیتش باعث شده است که ارقام او به مراتب کمتر از نابغه اسپرز باشد - اگرچه ویلسون درصد تبدیل گل بهتری دارد.

کین 13 گل به ثمر رسانده است، هفت گل بیشتر از ویلسون - که نیمی از تعداد بازی های مهاجم اسپرز را در این فصل انجام داده است.

مهاجم نیوکاسل نیز از 11 بازی خود یک پاس گل کمتر از کین - 2 در مقایسه با سه - دارد.

1766542

دیدگاه‌ها