کد خبر : 1854628 | 30 آبان 1401 ساعت 11:59 | 74.8K بازدید | 5 دیدگاه

توصیه رونی به انگلیس: راه شکست ایران این است

وین رونی، سرمربی دی سی یونایتد، راهکارهایی را برای غلبه بر تیم ملی ایران به انگلیس و آمریکا ارائه کرده است.

توصیه رونی به انگلیس: راه شکست ایران این است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس امروز در اولین دیدارش در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت. 
رونی پیش از این سابقه بازی تحت هدایت کارلوس کی‌‎روش در زمان حضور در منچستریونایتد را داشته است. این مربی پرتغالی در آن زمان دستیار سر الکس فرگوسن بود و آنها در کنار هم قهرمانی لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام اتحادیه را به دست آوردند. 
همین موضوع باعث شده است که این ستاره سابق تیم ملی انگلیس شناخت بسیار خوبی از سرمربی تیم ملی ایران داشته و توصیه‌هایی برای گرت ساوت‌گیت و گرگ برهالتر داشته باشد. 

1764113


او در مطلبی برای روزنامه تایمز نوشت:« کارلوس دوست دارد که بازیکنانش بسیار سازماندهی شده بازی کنند، بسیار منظم باشند و روی حملات سریع اقدام کنند. بنابراین ساختار بسیار خوبی برای ایران در نظر خواهد گرفت و این که چه تیمی گل اول را خواهد زد بسیار مهم است. اگر انگلیس زود به گل برسد، خیالی آسوده خواهد داشت اما هرچقدر بیشتر طول بکشد، این تیم برابر ایران عصبی‌تر خواهد شد.»
رونی با اشاره به سبک بازی ایران اضافه کرد:« وقتی برابر تیمی با سبک بازی ایران قرار می‌گیرید، داشتن بازیکنان قدرتمند در کناره‌ها بسیار مهم است. ببینید که تیم‌هایی مانند منچسترسیتی سد محکم تیم‌های دفاعی را از هم می‌پاشند. آنها از مدافعان کناری استفاده می‌کنند تا به باز کردن دفاع حریف در زمین کمک کنند و به همین دلیل باید از ترنت الکساندر آرنولد برای این بازی استفاده کند. ارسال سانترهای خوب روی محوطه جریمه بسیار مهم است.»

 

دیدگاه‌ها