کد خبر : 1854644 | 30 آبان 1401 ساعت 13:42 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

خشم اینتر از لوکاکو: برای جام جهانی عجله نکن

مدیران اینتر از این که روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، نهایت تلاشش را برای حضور در جام جهانی به کار گرفته خوشحال نیستند.

خشم اینتر از لوکاکو: برای جام جهانی عجله نکن

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو در چند ماه اخیر با مصدومیت‌های متعدد دست به گریبان بوده و همین باعث شده که شرایط برای او و اینتر دشوار شود. 
این بازیکن که تابستان امسال و تنها پس از یک سال حضور در چلسی، این بار به صورت قرضی به سن سیرو برگشته است در دو بازی اولش یک گل و یک پاس گل به نام خودش به ثبت رساند. 
اما شرایط مطابق خواسته او پیش نرفت و پس از بازی سوم به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ نتوانست به حضورش در میدان ادامه دهد و مشغول روند درمان و بازگشتش به میدان شد. 

1765955


حالا این بازیکن که به دلیل مصدومیت دو بازی اول تیم ملی بلژیک در مرحله گروهی جام جهانی 2022 را از دست داده، به شدت در تلاش است تا خودش را به بازی سوم برساند و به گفته روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، همین موضوع باعث شده که مدیران اینتر به شدت از این موضوع ناراحت باشند. 
گاتزتا مدعی شده است که تلاش و حساسیت لوکاکو روی این موضوع ممکن باعث شود که او پیش از موعد مقرر به میدان برگردد و این اتفاق ممکن است در ماه‌های آینده روی عملکردش برای اینتر تاثیر بگذارد و باعث مصدومیت مجددش شود. 
آخرین دیدار مرحله گروهی بلژیک یک بازی سرنوشت‌ساز برابر کرواسی است که در تاریخ اول دسامبر برگزار خواهد شد. 
اولین دیدار اینتر پس از پایان جام جهانی نیز در چهارم ژانویه برابر ناپولی برگزار می‌شود که از اهمیت خاصی برای این تیم که امیدوار به بازگشت به کورس قهرمانی است برخوردار است.

 

دیدگاه‌ها