کد خبر : 1854656 | 30 آبان 1401 ساعت 14:40 | 14.1K بازدید | 2 دیدگاه

ادر میلیتائو:

نیمکت‌نشینی وینیسیوس حتما به صلاح برزیل است

ادر میلیتائو معتقد است باید به تصمیم تیته برای نیمکت‌نشین کردن احتمالی وینیسیوس برابر صربستان احترام گذاشت. او گفت که مربی همیشه صلاح تیم را می خواهد.

نیمکت‌نشینی وینیسیوس حتما به صلاح برزیل است

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس با زدن 10 گل و ارسال پنج پاس گل در رئال، پس از نیمار بهترین عملکرد را در میان ملی‌پوشان برزیلی دارد ولی گفته می شود او در بازی برابر صربستان(روز پنجشنبه) روی نیمکت خواهد نشست چرا که تیته، مربی سلسائو، نمی خواهد تیمش را با پنج مهره تهاجمی روانه زمین کند.

1766710

ادر میلیتائو، مدافع تیم ملی برزیل و رئال مادرید، در مورد نیمکت‌نشینی احتمالی وینیسیوس گفت:«وینیسیوس بازیکن بزرگی است ولی در تیم ملی ما بازیکنان بزرگ زیادی داریم. تیته در نهایت تصمیم خواهد گرفت و هر تصمیم او به صلاح تیم خواهد بود. صربستان حریف بزرگی است و مربی می داند چه ترکیبی را باید برای این بازی انتخاب کند.»

میلیتائو ادامه داد:«این اولین جام جهانی من است و همه چیز برای من تازه و جدید است. از این بابت بسیار خوشحالم و افتخار می کنم عضوی از تیم ملی برزیل در جام جهانی هستم. نمی دانم در ترکیب ثابت خواهم بود یا خیر ولی سخت تمرین کرده ام و آماده ام هر زمان مربی بخواهد، به میدان بروم.»

میلیتائو در مورد توانایی اش برای بازی در پست دفاع راست گفت:«من در این پست قبلا بازی کرده ام و هر جا مربی صلاح بداند بازی خواهم کرد.»

شانس های قهرمانی:«برای همه تیم ها احترام قائلم و در مورد شانس های قهرمانی حرف نمی زنم ولی تیم های اروپایی رقبای دشواری برای ما خواهند بود. من سال هاست در اروپا بازی می کنم و به خوبی قدرت بازیکنان اروپایی را می شناسم.»

دیدگاه‌ها