کد خبر : 1854662 | 30 آبان 1401 ساعت 15:00 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

اینجا هستیم تا قهرمان شویم

موسیالا: نمی‌توانم خودم را با مسی مقایسه کنم

جمال موسیالا مقایسه شدن با لئو مسی را برای خود افتخار بزرگی می داند ولی خودش را در اندازه‌های او نمی‌بیند. موسیالا گفت که آلمان می تواند قهرمان جهان شود.

موسیالا: نمی‌توانم خودم را با مسی مقایسه کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان کار خود در جام جهانی را از روز چهارشنبه و بازی برابر ژاپن شروع خواهد کرد. آلمان در سال 2014 عنوان قهرمانی را کسب کرد ولی در دوره گذشته حتی نتوانست به یک هشتم نهایی برسد. مانشافت به دنبال جبران گذشته در قطر است.

1766735

جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن و تیم ملی آلمان، در نشست خبری امروز خود گفت:«این توان را داریم تا به مراحل بالای جام برسیم. با این ذهنیت به اینجا آمده ایم که قهرمان جهان شویم. ما به خوبی آماده شده‌ایم و بی‌تاب بازی برابر ژاپن هستیم.»

موسیالا ادامه داد:«در تیم ملی بازیکنان جوان به خوبی پذیرفته شده‌اند و فضای دوستانه‌ای در تیم وجود دارد. بازیکنان به یکدیگر نزدیک هستند و همه چیز صمیمانه است. من در تیم ملی یک روح تیمی بالا را می بینم.»

1766736

موسیالا در مورد الگوهایش در جام جهانی گفت:«بازیکنان بزرگ زیادی در جام جهانی حاضر هستند و از وقتی فوتبال را شروع کردم، رویای حضور در این رقابت ها را داشتم. در تیمی که سال 2014 قهرمان شد، ستاره های بزرگی بازی می کردند و ماریو گوتزه که گل قهرمانی را زد الان همراه خود داریم. زمانی بازی هایش را از تلویزیون تماشا می کردم و الان با او هم‌تیمی هستم که یک اتفاق بزرگ است.»

مقایسه شدن با لیونل مسی:«این واقعا یک افتخار بزرگ است. مسی در تمام دوران فوتبالش در بالاترین سطح بوده و بسیار سخت است بخواهم خودم را با او مقایسه کنم. می خواهم روی توانایی های خودم تمرکز کنم. من جمال موسیالا هستم و دوست دارم به عنوان جمال پیشرفت کنم و از من یاد کنند.»

دیدگاه‌ها