کد خبر : 1844116 | 26 شهریور 1401 ساعت 19:00 | 27.9K بازدید | 6 دیدگاه

لوتار ماتیوس:

ممنون انگلیس، که موسیالا را به آلمان دادی!

لوتار ماتئوس، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، به تمجید از کیفیت جمال موسیالا پرداخته است.

ممنون انگلیس، که موسیالا را به آلمان دادی!

به گزارش "ورزش سه"، شرایط والدین جمال موسیالا به او اجازه می داد لباس تیم ملی انگلیس را به تن کند، اما در نهایت ستاره جوان بایرن مونیخ تصمیم گرفت برای آلمان بازی کند و حالا به نظر می رسد سال هایی طلایی در انتظار موسیالا خواهد بود. لوتار ماتئوس، اسطوره ژرمن ها، از اینکه مسئولان فوتبال انگلیس خیلی برای حفظ استعدادی مانند جمال موسیالا تلاش نکردند، ابراز تعجب کرده است.

لوتار ماتئوس، به نشریه دیلی میل گفت: "شما بهترین بازیکن نسل جوان انگلیس را به تیم ملی آلمان هدیه دادید، جمال موسیالا. من یک پسر هشت ساله دارم. باید به زودی پیراهن بایرن مونیخ با شماره 42 و آلمان با شماره 14 را برایش بخرم، زیرا پسرم دیوانه موسیالا بوده و علاقه زیادی به این بازیکن دارد.

1617187

بنابراین باید از فوتبال انگلیس تشکر کنم که بازیکنی مثل موسیالا را به ما داد. نمی دانم چرا بیشتر برای حفظ این بازیکن برای حضور در تیم ملی انگلیس تلاش نکردید. ما از داشتن موسیالا بسیار خوشحالیم و او در زمین مانند لیونل مسی سه سال پیش، بازی می کند.

او همه چیز دارد، سرعت، قدرت دریبل خوب، ارسال پاس نهایی و ... جمال موسیالا می تواند دروازه حریف را نیز باز کند. او توپ را می گیرد و همیشه میل به هجوم دارد، مثل من در دیدار آلمان مقابل یوگسلاوی. او همچنین باید یاد بگیرد که در امور دفاعی نیز بهتر کار کند. جمال موسیالا در حال تبدیل شدن به بازیکنی کامل است و در آینده او یکی از بهترین بازیکنان جهان خواهد بود."

دیدگاه‌ها