کد خبر : 1854677 | 30 آبان 1401 ساعت 15:38 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

استرس و اضطراب نداریم

مربی لهستان: به دور بعد جام جهانی می‌رویم

چسلاو میخنیویچ، مربی لهستان، معتقد است تیمش توانایی رفتن به یک هشتم نهایی جام جهانی را دارد.

مربی لهستان: به دور بعد جام جهانی می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی لهستان فردا در اولین بازی خود در جام جهانی به مصاف مکزیک خواهد رفت و کسب یک نتیجه خوب برای امیدوار ماندن به صعود حیاتی است. در گروه لهستان تیم های آرژانتین و عربستان نیز حضور دارند.

1766777

چسلاو میخنیویچ، مربی تیم ملی لهستان، در نشست خبری این بازی گفت:«این اولین بار است در جام جهانی هستم ولی خیالم آسوده است و می دانم چه کاری باید انجام دهم. فضای خوبی بر تیم حاکم است و تا به اینجا همه چیز خوب پیش رفته است. طبق برنامه عمل کرده ایم و من در تیم اضطراب نمی بینم. بازیکنان بزرگ و باتجربه ای داریم که در تورنمنت های بزرگ و برای تیم های بزرگی به میدان رفته اند.»

شرایط تیم:«اینجا همه خوشبین هستیم و حتی بازیکنانی که برای باشگاه‌ها زیاد بازی نکرده اند نیز در فرم خوبی قرار دارند. ارزیابی من از تیم کاملا مثبت است. بازیکنان جوانی در تیم داریم که از راهنمایی بازیکنان بزرگ استفاده می کنند. لهستان ترکیبی از باتجربه ها و جوانان مستعد است.»

میخنیویچ در مورد ترکیب اصلی تیمش برابر مکزیک گفت:«در مورد ترکیب اصلی به جمع بندی نهایی رسیده ام. ترکیب را می دانم و امشب به اطلاع بازیکنان خواهم رساند.»

شانس صعود به یک هشتم نهایی:«فکر می کنم بتوانیم راهی دور بعد شویم ولی باید کارهایی که نیاز است را انجام دهیم و امتیازات لازم را جمع کنیم. آرژانتین، مکزیک و عربستان رقبای قدرتمندی هستند و همه، هدف‌شان صعود به دور بعد است.»

دیدگاه‌ها