کد خبر : 1854737 | 30 آبان 1401 ساعت 18:57 | 390.8K بازدید | 38 دیدگاه

رفتار بیرانوند مضحک و خنده‌دار بود!

جرمین جناس، هافبک سابق تیم ملی انگلیس، به انتقاد از علیرضا بیرانوند و اصرار او به ماندن در زمین پرداخته است.

رفتار بیرانوند مضحک و خنده‌دار بود!

به گزارش "ورزش سه"، در همان دقایق ابتدایی دیدار دو تیم ایران و انگلیس بود که علیرضا بیرانوند بعد از برخورد شدید با مجید حسینی از ناحیه صورت دچار مصدومیت شدیدی شد و جریان مسابقه برای نزدیک به 10 دقیقه متوقف شد. علیرغم اصرار دروازه‌بان تیم ملی ایران به ماندن در زمین، در نهایت این برخورد شدید منجر به تعویض بیرانوند شد. جرمین جناس که به عنوان کارشناس در شبکه بی بی سی اسپورت حضور داشت، این رفتار دروازه‌بان و کادر پزشکی تیم ملی ایران را عجیب توصیف کرده است.

جرمین جناس گفت: "یکی از بازیکنان ایران وارد ماجرا شد و خواست بیرانوند همچنان در زمین بماند. این دروازه‌بان درخواست زمان بیشتری برای مداوا کرد و البته مشخص بود که در وضعیت خوبی قرار ندارد. متوجه نشدم چرا این اتفاق رخ داد و من واقعا نمی‌دانم چه شد.

به نظر می رسد که انگار بیرانوند مجبور به ماندن در زمین بود و این مضحک و خنده‌دار است. صحبت و تصمیم‌گیری در این خصوص مسئولیت کادر پزشکی تیم است. ما در یک تورنمنت بزرگ در سال 2022 قرار داریم. دائماً در مورد ضربه مغزی در فوتبال و اثرات طولانی مدت زوال عقل صحبت می کنیم و همچنان این اتفاق رخ می‌دهد. اتفاق عجیبی بود، دروازه‌بان ایران نباید در زمین می ماند و فکر می کنم این بیشتر شبیه یک شوخی بود."

دیدگاه‌ها