کد خبر : 1854754 | 30 آبان 1401 ساعت 19:37 | 32.1K بازدید | 8 دیدگاه

باید پیشرفت کنیم و بهتر باشیم؛

ساوت‌گیت: حریف خطرناکی بودیم و راضی هستم

سرمربی تیم ملی انگلیس ابراز امیدواری کرد نمایش بهتری از دیدار با ایران، مقابل آمریکا ارائه بدهند.

ساوت‌گیت: حریف خطرناکی بودیم و راضی هستم

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوت‌گیت پس از پیروزی ۶ بر ۲ انگلیس مقابل ایران در نشست خبری عنوان کرد: در اواخر بازی یک مقدار شرایط خسته‌کننده و اذیت‌کننده شده بود، اما اینکه شما با این اختلاف گل برنده می‌شوید و در لحظات پایانی هم چنین سبکی (هجومی) را ارائه می‌دهید، باید خوشحال و راضی باشید.

او ادامه داد: بازیکنان تیم ملی انگلیس خیلی آماده به نظر می‌رسند، ما می‌خواستیم همین سبک را در زمین پیاده کنیم. بازیکنانم خیلی خوب با شرایط و اتفاقات بازی مقابله کردند و خودشان را با آن وفق دادند.

سرمربی تیم ملی انگلیس اضافه کرد: شرایط در نیمه اول دشوار بود، اما در تمام جریان مسابقه حریف خطرناکی بودیم و ایران را اذیت کردیم. پرسینگ بالایی داشتیم و حرکت بازیکنانم خوب بود.

ساوت‌گیت یادآور شد: باید از این نتیجه راضی و خوشحال باشیم ولی از اینکه دو بار دروازه ما باز شد، ناراحت هستیم و باید پیشرفت کنیم. امیدوارم مقابل آمریکا نمایش بهتری ارائه بدهیم. امروز عملکرد خیلی خوبی داشتیم ولی باید بهتر کار کنیم.

او یادآور شد: بازی ۲۴ دقیقه در مجموع دو نیمه وقت اضافه داشت و اشتباهاتی که ما در اواخر بازی مرتکب شدیم، نتیجه آن اختلاف گلی بود که ثبت شد. زمان بازی خیلی طولانی شد که در چنین شرایطی تمرکز کردن و حفظ آرامش کار سختی است. وقتی سرعت ما پایین می‌آمد و انرژی بازیکنان در زمین کم می‌شد، نمی‌توانستیم به اندازه قبل اثرگذار باشیم.

سرمربی تیم ملی انگلیس اضافه کرد: چند بازیکن انگلیس خیلی خوب بازی کردند و امیدوارکننده بودند و نشان دادند می‌توانند در آینده به ما کمک کنند. بازیکنان خط حمله ما توانستند خیلی خطرناک ظاهر شوند و خطوط هافبک و مدافعان هم خوب کار کردند و آماده بودند.

ساو‌ت‌گیت گل ششم مقابل ایران را دلچسب‌ترین دانست و گفت: گل آخر ما مقابل ایران برایم جالب توجه بود چراکه کالون ویلسون خیلی فداکاری کرد، در خدمت تیم و به فکر تیم بود تا جک گریلیش گلزنی کند تا این گل بیشتر از همه به دل من بنشیند.

دیدگاه‌ها