کد خبر : 1854799 | 30 آبان 1401 ساعت 22:15 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

تداوم صدرنشيني شهرداري گرگان در ليگ برتر بسكتبال

اولين باخت نبوغ در اراك در حالي رقم خورد كه اين تيم در غياب سه بازيكن كليدي خود پاي به اين ميدان گذاشت و با نتيجه ٨٦ بر ٦١ مغلوب تيم قدرتمند شهرداري گرگان شد.

تداوم صدرنشيني شهرداري گرگان در ليگ برتر بسكتبال

به گزارش ورزش سه، در كوارتر اول از ابتداي بازي، اين شهرداري گرگان بود كه با شوت سه امتيازي محمد جمشيدي خط و نشان را براي نبوغ كشيد و در ادامه سرعت بالاي بازي به زيبايي اين كوارتر افزوده بود. نبوغ در نبود آرن داوودي دست به تغيير در تركيب ابتدايي خود زده بود و پيام خوشدوني، فوروارد كهنه كار خود را از ابتدا در تركيب مي‌ديد؛ اين كوارتر با نتيجه ١٦ بر ١٦ به تساوي رسيد.

در كوارتر دوم، هر دو تيم پابه‌پاي هم  امتيازات را جمع‌آوري كردند و خارجي هاي دو تيم در اين كوارتر درخشان ظاهر شدند، اما اين تيم شهرداري گرگان بود كه با تجربه بازيكنان خود توانست با نتيجه  ٣٧ بر ٣١  برتري برسد  و با پيروزي به رختكن برود.

1767199

كوارتر سوم را اراكي ها طوفاني شروع كردند و پرتاب سه امتيازي زارعي و دو امتيازی توبارك اختلاف را كم كرد ولي در ادامه بهنام يخچالي ملي‌پوش تيم شهرداري گرگان با پرتاب هاي خود و دفاع بي‌نقص تيم شهرداري گرگان باعث شد تا اين كوارتر با نتيجه ٥٩ بر ٤٠ به نفع تيم شهرداري گرگان پايان یابد.

كوارتر چهارم با توجه به اختلاف نوزده امتيازي بين دو تيم آغاز شد. نبوغ تمركز لازم را نداشت و اشتباهات مكرر بازيكنان اين تيم اجازه را به تيم شهرداري گرگان داد تا راحت‌تر به بازي ادامه دهند و اختلاف را بيشتر هم كنند.
در پايان اين بازي با نتيجه  ٨٦ بر ٦١ به سود شهرداري گرگان پايان يافت.
نبوغ پنجشنبه هفته جاري مهمان تيم توفارقان آذرشهر است. تيم شهرداري گرگان در شهر گرگان ميزبان كاله آمل خواهد بود.

عکس: پریسا بهزادی

1767200

دیدگاه‌ها